به گزارش ایرنا ، اخیرا خبری مبنی بر تغییر ترکیب هیات مدیره مناطق آزاد اروند، کیش و انزلی در برخی از رسانه ها منتشر شد که بر اساس اعلام روابط عمومی شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ، این تغییر بر مبنای تصویب نامه وزیران عضو این شورا و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی کشور صورت گرفته است.
بر این اساس ، احمد رستمی به عنوان عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی اروند به مدت سه سال جایگزین محمد مخبر دزفولی، شد.
سید عبداله حسینی به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش، جای مسعود سلطانی فر را گرفت و به مدت سه سال عهده دار این سمت شد.
محمدرضا ربانی به مدت سه سال به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی منصوب و جایگزین مرتضی آرامی شد.
عضویت عبداله کعبی به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی اروند هم به مدت سه سال تمدید شد.
این تصویب نامه بیست و پنجم اسفندماه 95 به تایید رئیس جمهوری رسید.
میثم غلامی ، کارشناس روابط عمومی شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که مسعود سلطانی فر به دلیل عهده دار شدن سمت وزیر ورزش و جوانان تغییر کرد و دو تغییر دیگر نیز به خاطر بازنشستگی یا پایان دوره سه ساله عهده داری این سمت، انجام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.