به گزارش تستیم، غلامرضا مهرجو در دشتی از کشف چهارمین مفقودی در حادثه غرق شدن خانواده ۴ نفری در رودخانه دشت‌پلنگ در دشتی خبرداد و گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده عشایری ششم فروردین در پی جاری شدن سیل در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی دچار حادثه و مفقود شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای یافتن افراد مفقودی حادثه رودخانه دشت پلنگ شبانه‌روز ادامه داشت افزود: با فعالیت امدادگران جمعیت هلال احمر جسد دو نفر از آنها در روز نخست حادثه کشف و جستجو برای کشف وضعیت دو نفر دیگر با تشکیل‌های تیم‌های مردمی و امداد و نجات آغاز شد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه جسد سومین مفقودی روز گذشته در حوالی پل مند دشتی کشف شد گفت: آخرین جسد نیز امروز در حوالی پل باغان با تلاش امدادگران هلال احمر کشف شد و با پیدا شدن جسد یکی دیگر از جان باختگان سیل ششم فروردین در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی اجساد همه چهار فرد جان باخته این حادثه کشف شد.

مهرجو با بیان اینکه چهارمین جسد متعلق به مرد ۲۹ ساله، داماد خانواده است افزود: این جسد صبح امروز در مسیر آبراه کردلان شهرستان دشتی و با تلاش تیم جستجوی هلال احمر و نیروهای داوطلب مردمی از آب گرفته شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.