به گزارش خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «خندوانه»، شب گذشته با ادامه برگزاری لیگ ادابازی (پانتومیم) با حضور محمد نادری، نصرالله رادش، مهرداد میناوند و حامد آهنگی روی آنتن رفت.

در این برنامه، گروه «برادران رجبی بجز گودرز» شامل نصرالله رادش و محمد نادری و گروه دیگر متشکل از مهراد میناوند و حامد آهنگی با نام «تیم ملی پانتومیم ایران» به رقابت پرداختند. این مسابقه پانتومیم با داوری علیرضا خمسه برگزار شد.

پیش از شروع مسابقه، زوج میناوند و آهنگی دو پیراهن با شماره‌های زنده‌یادان سیروس قایقران و هادی نوروزی را به گروه مقابل یعنی نادری و رادش تقدیم کردند و در ادامه این حرکت یادی از درگذشتگان فوتبال ایران شد.

گروه «تیم ملی پانتومیم ایران» یک بنر را هم طراحی کرده و به استودیو آورده بودند که رنگ زرد آن توسط رادش به مضحکه گرفته شد. این بازیگر با اشاره به رنگ بنر گروه مقابل گفت: «خیلی رنگ بدی را انتخاب کرده‌اید. رنگ زرد بعنی این که قبل از شروع مسابقه خودتان را باخته‌اید. برای همین می‌گویند فلانی رنگش زرد شده است!» کُری‌خوانی بین نصرالله رادش و حامد آهنگی از همین‌جا شروع شد و تا پایان برنامه بین این بازیگر و استندآپ کمدین ادامه یافت.

بخش اول مسابقه، کَل‌کَل کلامی بین دو گروه بود که بیشتر به کُری‌خوانی رادش و آهنگی اختصاص داشت. این دو گروه تمام تلاش خود را کردند که برای هم کُری بخوانند و به اصطلاح روی هم را کم کنند که در پایان با آرای تماشاگران حاضر در استودیو، گروه «تیم ملی پانتومیم ایران» اولین نشان این مسابقه را کسب کرد.

در ادامه برنامه، مسابقه ادابازی در دو بخش نمایشی انجام شد و با بخش نقاشی عبارات و جملات به پایان رسید. در پایان هر چهار بخش مسابقه، این گروه رادش و نادری بود که پیروز شد و به مرحله بعدی راه یافت.

ویژه برنامه نوروزی «خندوانه»، امشب با میزبانی از فرزاد فرزین، خواننده پاپ ادامه خواهد یافت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.