به گزارش ایسنا، مرتضی طلایی صبح امروز پس از اعلام رسمی کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات شورای شهر پنجم و با حضور در فرمانداری گفت: یکی از اولویت‌های شورای شهر پنجم را رسیدگی به بافت فرسوده می‌دانم چرا که بافت فرسوده به دلیل وسعتی که در شهر تهران دارد، مشکلاتی را ایجاد کرده و باید با عزم و اراده جدی این مساله حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه طی نامه‌ای با مردم شهرم درد و دل کردم و با آنها در خصوص شورای شهر صحبت کردم که در رسانه‌ها منتشر شده است گفت: اولویت‌های بعدی در شورای شهر پنجم قطعا توسعه حمل و نقل عمومی، رسیدگی به وضعیت محلات شهر تهران و ایجاد توسعه پایدار و کم کردن فاصله شمال و جنوب است که متاسفانه این مهم در این مدت محقق نشده است.

نائب رئیس شورای چهارم شهر تهران با بیان اینکه قانونی کردن جایگاه شورا یاری‌های محلات و ایجاد زیرساخت برای آنها یکی دیگر از اولویت‌های شورای شهر پنجم است گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصاد شهر و ایجاد اشتغال از دیگر اولویت‌های شورای پنجم خواهد بود.

وی با بیان اینکه من برای خدمت به مردم آمده ام و مهم نیست که در چه لیستی قرار می گیرم گفت: شورای شهر بعدی باید پاکدست، کارآمد و دارای ارزش های والای انقلاب اسلامی و بر حراست از ارزش‌های شهر پایبند باشد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.