رجبعلی خسروآبادی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه این تورها نیم روزه هستند افزود: گردشگرانی که علاقمند به تهران گردی هستند در ۵ مسیر می توانند تور خود را انتخاب کنند.

وی برج آزادی، برج میلاد، برج طغرل ری، میدان مشق، میدان سی تیر، بازار تهران، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، کاخ گلستان و موزه سینما را از جمله مقاصد گردشگری در این تورها ذکر کرد.

خسروآبادی گفت: همچنین تور ری گردی که به صورت رایگان علاقمندان را به اماکن مذهبی و تاریخی ری از جمله حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، ابن بابویه، برج طغرل، چشمه علی و برج نقاره خانه می برد از ۶ فروردین فعال می شود.

وی گفت: علاقمندان برای هماهنگی رزرو و استفاده از این تورها می توانند با شماره ۱۳۷ و ۳۳۷۴۷۰۹۰ و ۳۳۷۶۳۱۶۶ تماس بگیرند.

خسرو آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیم های نظارتی ستاد خدمات سفر با برنامه ریزی از ابتدای اسفند و آغاز نظارت از روزهای پایانی اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: برای هماهنگی بیشتر و هشدار نسبت به برخورد با تخلفات نشست هایی با تورگردانان آژانس های مسافرتی و سیاحتی، سازمان های هواپیمایی و دیگر شرکت های مرتبط با توریسم برگزار کرده ایم.

وی گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون ۱۷۰ شکایت به دبیرخانه ستاد واصل شده است که پس از بررسی مجوزدو دفتر به نام های 'الیت سیر ایرانیان' و 'رویال' باطل شد.

خسروآبادی با اشاره به ظرفیت های شهرری به عنوان یکی از مقاصد مهم و اصلی توریسم مذهبی دراستان تهران گفت:ساخت یک هتل عظیم برای ساماندهی اسکان زائران در شهرری در ضلع شرقی حرم عبدالعظیم(ع) آغاز شده است و اداره کل میراث فرهنگی نیز از ساخت آن و همچنین هر گونه حرکتی در جهت توسعه گردشگری و توریسم در جنوب تهران حمایت می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.