به گزارش فارس، ناصر فرشید ضمن ارائه آمار عملکرد پلیس استان از آغاز طرح نوروزی اظهار کرد : از ۲۶ اسفند ماه تا امروز ۱۷۰ فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات ۲۳۰ مجروح را بر جای گذاشته است.

جانشین انتظامی استان کرمان افزود: ۱۵ فقره تصادف فوتی نیز در استان به وقوع پیوسته که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر گفت: در روزهای گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.

فرشید کشف دو محموله ۳۰۰ کیلوگرمی تریاک توسط پلیس شهرستان‌های بم و جیرفت و کشف ۱۶۵ کیلوگرم هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را از اهم این کشفیات عنوان کرد و اظهار کرد: مابقی کشفیات مربوط به انواع دیگر مواد مخدر بوده است.

وی به استقرار ۷۵ ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان اشاره کرد و گفت: همکاران ما با تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی به ویژه هلال احمر و و اورژانس صورت پیوسته با توزیع بروشورها آموزشی و مشاوره‌های حضوری تا پایان تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.