به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از یوفا، املیانو بوترگانو، مدیر ورزشی باشگاه رئال‌ مادرید در واکنش قرعه کهکشانی‌ها با بایرن مونیخ، گفت‌: بایرن مونیخ یکی از سخت‌ترین تیم‌هایی بود که ما می‌توانستیم با آن روبه‌رو شویم. من مطمئن هستم که بایرینی‌ها نیز همین نظر را در مورد ما دارند. کارلو آنچلوتی، سرمربی آن‌ها شناخت خوبی از رئال‌ مادرید دارد و می‌تواند این به ضرر ما تمام شود. بایرن مونیخ بازیکنان با کیفیت بسیار زیادی در ترکیب خود دارد و همین باعث می‌شود که بازی نزدیک باشد. دوست داشتیم در مراحل پایانی با بایرن روبه‌رو شویم، ولی به‌ هر حال این هم قرعه است.

بوترگانو ادامه‌ داد: این که بازی برگشت در سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، برای ما یک مزیت کوچک است، ولی نیاز است که ما در آلمان بازی خوبی را برگزار کنیم. می‌دانیم که ۲۰ ‌دقیقه در آلمان می‌تواند برای هر تیمی سخت باشد. این بهترین قرعه نبود که ما باید به آن برخورد می‌کردیم، ولی ترسی نداریم و با قدرت به میدان خواهیم رفت.

***

واتسکه: قرعه خوبی نصیب ما شد

رییس باشگاه دورتموند در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: ما می‌خواستیم به بایرن مونیخ نخوریم، آن‌ها هم می‌خواستند به ما هم نخورند. از این نظر قرعه خوبی است. من بازی موناکو و منچسترسیتی را دیدم و مطمئن هستم که تفاضل گل ۵۸ + در فرانسه اتفاقی نیست. موناکو تیم بسیار قدرتمندی است و بازی سختی پیش‌رو داریم، چون در این مرحله همه بازی‌ها سخت است. اما به‌ هر حال خوشحالیم که قرعه خوبی نصیب ما شد.

***

آنچلوتی: بازی با رئال‌ مادرید برای من خاص است

سرمربی بایرن مونیخ در واکنش به قرعه تیمش و رویارویی با تیم پیشینش، گفت‌: بازی با رئال‌ مادرید برای من بازی خاصی خواهد بود. بازی با آن‌ها قطعا از هیجان زیادی برخوردار است، ولی ما اعتماد به نفس بالایی داریم و می‌خواهیم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. من فکر می‌کنم که توانایی شکست رئال‌ مادرید را داریم، ولی رئال‌ مادرید تیم خوبی است که مربی خوبی دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.