به گزارش خبرآنلاین به واسطه درگیری علی علیپور و رامین رضاییان در تمرین امروز پرسپولیس، برانکو با عصبانیت شدید این دو بازیکن را اخراج و دستور داد به ایران بازگردند.
جدا از ماجرایی که هنوز مشخص نیست چرا و چگونه برانکوی خونسرد را به این چنین تصمیم سرسختانه ای واداشته، رامین رضائیان در کمتر از دو ماه دومین اخراج خودش و بازگشت به وطن را تجربه می کند.
اخراج نخست رامین رضائیان به همراه دیگر ملی پوشان پرسپولیس بود که پس از بالا گرفتن نزاع برانکو با کی روش گرفته شد و از دوبی به ایران بازگردانده شدند.
حالا با دومین اخراج که این بار در تمرین امروز پرسپولیس رخ داد به نظر می رسد آب و هوای دوبی به این بازیکن نساخته و تجربه خوبی در این اردوها به دست نمی آورد.


حالا شاید رامین به تیم ملی برسد


برانکو نشان داده که معمولا وقتی تصمیمی می گیرد کمتر آن را تغییر می دهد و حالا یعنی شاید آینده رضائیان اوج گرفته در ادامه راه پرسپولیس مبهم باشد و دیگر پروفسور از او بازی نگیرد. این مساله با تمام عواقب منفی برای رضائیان می تواند یک نکته روشن برای او به همراه داشته باشد. جایی که با این شرایط و اخراج فعلی و مشخص نبودن وضعیت وی در جمع سرخپوشان حالا راه بازگشتش به تیم ملی باز شود و او را بتوان تنها مهره پرسپولیسی احتمالی در اردوی پیش روی تیم ملی شناخت که کی روش از او دعوت به عمل آورد.
کی روش قبلا هم چنین تجربه ای را داشته که بازیکنی که با تیمش تمرین نمی کند به اردوی تیم ملی فرا بخواند و از او بهره ببرد و این یعنی رضائیان اگر در ادامه راه با پرسپولیس شانسی برای ادامه کار نداشته باشد حداقل این شانس را دارد که کی روش او را برای کار در تیم ملی فرا بخواند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.