به گزارش ایلنا، مدافع راست پرسپولیس تهران که در ابتدای فصل از این تیم جدا شد و به همراه مهدی طارمی راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شدند بعد از بازگشت به این تیم درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشت و پس از چند هفته نیمکت نشینی دوباره به ترکیب اصلی بازگشت تا برای تیم مورد علاقه‌‌اش به میدان برود.

رامین رضاییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ابتدا درخصوص رویارویی با الهلال در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیم خوبی و هماهنگی بود و ما هم آماده برای این دیدار بودیم چون بازی در آسیا فرق می‌کند و بهترین تیم‌ها در آنجا حضور دارند. امکانات خوبی برای تیم‌های عربی از سوی باشگاهشان فراهم است و در کشور خودشان از امکانات خیلی خوبی بهره مند هستند. آنها هیچ موقع در مورد قرارداد مالی صحبت نمی‌کنند و قراردادشان زیاد برایشان حائز اهمیت نیست. هرکسی دستمزد بالایی دریافت می‌کند نوش جانش، رقم‌های بالا در قرارداد به معنی نمایش خوب آن بازیکن نیست.

وی ادامه داد: شرایط روحی و روانی خیلی مهم است این که بتواند تیمی خوب بازی کند و تاثیر مثبت بگذارد. الهلالی‌ها از همه لحاظ قوی بودند، یک تیم شامل همه چیز می‌شود و آنها به عنوان تیمی سرسخت نمایش دادند. خیلی خوشحالم هستم که توانستیم بازی خوبی را انجام بدهیم و در اولین قدم یک امتیاز کسب کنیم. انشاءالله بتوانیم بازی به بازی در آسیا بهتر باشیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

رضاییان درباره حضور ایرانیان در ورزشگاه سلطان قابوس عنوان کرد: الهلال میزبان این بازی بود و ممنون از هواداران ایرانی که ما را آنجا تنها نگذاشتند. الهلال تیم خوبی بود و در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. خیلی از بازیکنان ما اولین بار بود که در آسیا بازی می‌کردند. خدا را شکر که یک امتیاز را کسب کردیم و امیدوارم در بازی‌های بعد حضور هواداران در خارج از کشور به ما روحیه ببخشد.

هافبک مازندرانی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پست مورد علاقه‌اش در زمین چیست، گفت: دفاع راست را خیلی دوست دارم چون خیلی وقت است که در این پست بازی می‌کنم. خودم هم می‌دانم که کیفیت بازی من در پست هافبک راست از صد به ۳۰ یا ۴۰ برمی‌گردد اما سعی‌ام را انجام می‌دهم و مطمئنا دفاع راست را بیشتر دوست دارم. در شرایط فعلی با اعلام سرمربی در این پست به میدان می‌‌روم و اینکه دفاع راست پست اصلی من است و الان در این شرایط در پست هافبک راست در زمین حاضر می‌شوم. باز هم تکرار می‌کنم پست اصلی من دفاع راست است.

وی افزود: من در این پست سعی میکنم خودم را با بقیه بازیکنان وقف بدهم اما کیفیت بازی من در این پست پایین می‌آید. با پست هافبک راست ناآشنا هستم فعلا با انتخاب سرمربی در آنجا حضور دارم.

رضاییان در واکنش به این سوال که در صورت برگزاری جدال با الهلال در تهران قادر به شکست این تیم بودند یا خیر گفت: هر بازی کیفیت خودش را می‌خواهد اینجوری نیست که بگوییم بازی با الهلال در تهران آنها را شکست می‌د‌هیم نه این گونه نیست ما باید خوب ظاهر شویم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

بعد از جدال اول سرخپوشان برابر الهلال شایعاتی در خصوص قهر پیش از بازی این بازیکن منتشر شد. گفته می شد این بازیکن به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی بنای قهر داشته که در ادامه در ترکیب قرار گرفت. مساله ای که واکنش تند رضاییان را در پی داشت: من هیچ وقت قهر نکردم حتی زمانی که در ابتدای فصل در ترکیب نبودم. اگر به دنبال حاشیه بودم اول فصل این کار را انجام می‌دادم. گفته بودم امسال برای کمک به پرسپولیس آمده ام. هر چه در توانم هست می‌گذارم و به خاطر اتفاقات پارسال آمدیم که جبران کنیم. ان‌شاالله پرسپولیس قهرمان بشود. در خصوص رسانه‌هایی که حاشیه سازی می کنند نمی دانم چرا خسته نمی شوند؟ برای فروش و کلیک بیشتر این اتفاقات اصلا حرفه ای نیست و باید به فکر میلیون ها هوادار این تیم باشند.

مدافع ملی پوش سرخپوشان در خصوص اردوی امارات پیش از جدال برابر الوحده در هفته دوم لیگ قهرمانان گفت: اردوی خوبی را پشت سر می گذاریم و با تمرینات مناسب آماده جدال بعدی در این رقابت ها می شویم و امیدوارم با پیروزی آن را به پایان برسانیم. الوحده تیم خوبی است و کار سختی پیش روی ما قرار دارد.

روز دوشنبه تولد سرمربی سرخپوشان است. باید جالب باشد که رامین رضاییان چه سورپرایز و کادویی برای او در نظر گرفته است: تولد سرمربی را به ایشان تبریک می‌گویم و اینکه سال خیلی خوبی همراه با قهرمانی پرسپولیسداشته باشند. ان‌شالله که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و برنده شویم و بهترین کادویی که می‌توانیم به برانکو بدهیم همین است.

رضاییان ارسال پاس گل و موفقیت تیم را مهمتر از گلزنی خود می داند و در خصوص شادی احتمالی گلش در لیگ قهرمانان گفت: گل زدن من مهم نیست همه به فکر پیروزی هستیم. شرایط این دیدار مشخص می‌کند که گلزنی میکنم یا نه. یک ذره خودخواهی است که بگویم گل می‌زنم و چه شادی در نظر دارم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.