به گزارش عصرایران به نقل از اسپوتنیک، به نقل از روزنامه "Süddeutsche Zeitung" میخائیل گورباچف رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی ویلایش را در منطقه دریاچه " Tegernsee " واقع در کوه های آلپ به قیمت ۷ میلیون یورو به فروش گذاشت.

گورباچف ویلای Hubertus-Schlssl در شهر نیدر کمون روتاخ اگرن (دولت فدرال باواریا) را حدود ۱۰ سال پیش خریداری کرد. به گفته این منبع، این ویلا سه طبقه در سال ۱۹۰۸ ساخته شده و دارای ۱۷ اتاق می باشد و از سال ۲۰۰۶ به دست ایرینا ویرگانسکایا تنها دختر گورباچف می باشد.

شخص رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی آخرین بار همراه دختر و نوه اش سه سال قبل در این ویلا دیده شده. اکنون تمام اعضای خانواده گورباچف این ویلا را ترک کرده اند.

والی این شهر کوچک به این روزنامه محلی گفت: رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی معمولا در این ویلا تنها زندگی می کرد، اما در سال های اخیر به ندرت دیده می شد. به گفته وی، ساکنان این منطقه اغلب با این سیاستمدار روس در خیابان و رستوران ها ملاقات و با هم صحبت می کردند.

متراژ این ویلا - ۲،۶ هزار متر مربع می باشد. این ویلا ۷ میلیون یورو قیمت گذاری شده و به احتمال زیاد علی شیر عثمانوف میلیادر روس آن را می خرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.