به گزارش ایسنا، خداداد عزیزی سرمربی سیاه جامگان مشهد پس از شکست برابر تراکتورسازی تبریز گفت: حوصله صحبت درباره بحث‌های فنی این دیدار را ندارم. تیمی که دو هفته است زمین چمن ندیده، نباید درباره بحث‌های فنی مربوط به آن صحبت کرد. فکر می‌کنم بازی‌ که امروز تیمم ارائه داد بازی بدی نبود. تراکتورسازی از اندک موقعیت‌هایش استفاده کرد اما ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. تیمی که باخته است حرفی برای گفتن ندارد.

وی ادامه داد: من خسته شده‌ام. من با بازیکنی که ۲۰ درصد از قراردادش را گرفته است چه کار باید بکنم؟ تعدادی از آن‌ها می‌گویند که دیگر حاضر نیستند ادامه دهند و من نمی‌توانم کاری کنم. بازیکنان تیم نفت که ۵۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، اعتصاب کرده‌اند چه برسد به بازیکنان تیم سیاه‌جامگان. من دیگر نمی‌توانم زیرا زورم نمی‌رسد و تا الان نیز بازیکنان را با دندان نگه داشته‌ام.

وی درباره صحبت‌هایی مبنی بر اینکه استانداری کمک مالی به تیم کرده است تصریح کرد: اگر کف دست من مویی دارد، آن را بکنید. من که چیزی نمی‌بینم. من خسته شده‌ام و دیگر نمی‌توانم بازیکنان را جمع و جور کنم. ۸ بازی مانده است و بازیکن فقط ۲۰ درصد گرفته اند. با من بمیرم و تو بمیری در حالی که باشگاه پول ندارد کار درست نمی‌شود. مگر من چقدر توانایی دارم؟ حتی صدایم گرفته است. تیم دقیقا از جایی که به آن تذکر داده‌ایم ضربه می‌خورد. به آن‌ها گفته بودیم که آن‌ها از اول تا آخر بازی رو به توپ‌های هوایی و بلند می‌آورند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.