به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین میثاقیان گزارشگر جوان برنامه «نود» شب گذشته مهمان برنامه «خندوانه» بود.

او در خصوص اینکه کجا به دنیا آمده عنوان کرد:من کرج به دنیا آمدم و در آنجا زندگی کردم تا اینکه دانشگاه کرمانشاه قبول شدم .

میثاقیان در خصوص اتفاق جالب انتخاب رشته خود اظهار داشت:من فکر می‌کنم در کد انتخاب رشته ام یک عدد را اشتباه زدم، من میخواستم مکانیک بخوانم اما ریاضی کاربردی کرمانشاه قبول شدم و رفتم!

او افرود: با مرحوم پدرم رفتیم گفتم بابا من اینجا تک و تنها نمی‌تونم بمونم به خاطر همین زنگ زد و خانواده با وسایل خونه چهار سال اومدن کرمانشاه و کنار هم بودیم . من چهار خواهر و یک برادر دارم و خودم ته تغاری‌ام (خنده ).

میثاقیان در خصوص حضور خود در تلویزیون پاسخ داد: صدا و سیما کرمانشاه اطلاعیه برای جذب نیرو برای گزارشگری و اجرا داده بود و من تست دادم. برای اولین بار یک تیم در غرب کشور به لیگ برتر صعود کرد و من گزارشگری شروع کردم . دوستان در تهران گزارش‌های من را دوست داشتند .

گزارشگر برنامه «نود» در پاسخ به سئوال جوان در خصوص شروع دوستی با عادل فردوسی پور عنوان کرد: گزارش‌های کرمانشاه را به تهران ارسال می‌کردیم و عادل دیده بود. حتی با تهیه‌کننده تماس گرفتند و آمار کار من رو گرفته بودند. البته تهیه کننده گفته بود دانشجوئه و بچه اینجا نیست و قراره برگرده. عزیزان شبکه سه و عادل گفته بودند برگشت با ما همکاری کند و من از سال ۸۷ کارم را شروع کردم .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.