به گزارش ایرنا، ابواحمد فواد روز چهارشنبه در دومین روز کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سخنانی با تاکید بر این که همه جریان‌ها در فلسطین باید اختلافات را کنار بگذارند، گفت: کنار گذاشتن اختلافات، رمز پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی و خنثی شدن تمام توطئه‌ها علیه این کشور است.

وی افزود: حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین تغییراتی را در موازنه‌های منطقه‌ای ایجاد کرده و ایران همواره از مردم فلسطین حمایت‌های لازم را داشته است.
دبیرکل جبهه خلق آزادی فلسطین درمورد بحران سوریه اظهار داشت: برخلاف هجمه‌ها به این کشور، سوریه پیروز است و همه کشورهایی که در حال مبارزه با تروریسم هستند، قطعا پیروز خواهند شد.
ابواحمد فواد افزود: مقاومت نقش موثری در پیروزی‌ها در غزه داشته است همچنین جبهه آزادی بخش شعبیه همواره بر مواضع خود استوار بوده و شهرک‌سازی‌ها را محکوم کرده است.
وی با تاکید بر این که باید انتخاباتی آزاد در فلسطین برگزار شود و همه افرادی که خارج از کشور هستند، باید در این انتخابات شرکت کنند، گفت: انتفاضه فلسطینیان باید گسترش یابد، مسئله فلسطین باید همچنان مسئله اصلی امت اسلامی قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.