به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نشریه هیل، با وجود اینکه خانواده "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور جدید آمریکا در حال حاضر هیچ حیوان خانگی ندارد، یکی از دوستان نزدیک ترامپ اعلام کرده که او قرار است یک توله سگ ۹ هفته‌ای را برای خود خریداری کند.

در ۱۵۰ سال گذشته سابقه نداشته است که رؤسای جمهور آمریکا بدون سگ وارد کاخ سفید شوند و بخاطر این که این سنت دیرینه شکسته نشود، لوئیس پاپ، یکی از دوستان نزدیک ترامپ او را به خرید این توله سگ دوست داشتنی از نژاد "گلدن دودل" تشویق کرده است.

لوئیس پاپ که ۲۰ سال است دونالد ترامپ را می شناسد در این خصوص گفت: "من عکس این توله سگ باهوش از نژاد "گلدن دودل" را به رئیس جمهور نشان دادم و او گفت این عکس را به پسرم بارون نشان بده. مطمئنا بارون عاشق این سگ می شود."

لوئیس پاپ در ادامه گفت: زمانی که این عکس را به پسر ۱۰ ساله ترامپ نشان دادم، لبخند زیبایی بر لبهای او نقش بست.

وی خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم که رئیس جمهور این سگ را خریداری می کند. هر رئیس جمهور آمریکا یک سگ دارد و من مطمئن هستم دونالد ترامپ این سگ را انتخاب خواهد کرد.

"گلدن دودل" سگی خانگی با ترکیب دو نژاد گلدن رتریور و پودل است. این سگ ها بسیار اجتماعی بوده و خیلی زود با کودکان و دیگر حیوانات خانگی کنار می آیند.

سگی که ترامپ به پیروی از رؤسای جمهور قبلی آمریکا خریداری می کند+ تصاویر

سگی که ترامپ به پیروی از رؤسای جمهور قبلی آمریکا خریداری می کند+ تصاویر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.