به گزارش ایرنا، عباس جدیدی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا باید متواضعانه گزارش عملکرد خود را به صورت شفاف و دقیق برای مردم بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه صحبت های برخی از اعضای شورای شهر، نشانه فرار به جلو است تصریح کرد: این افراد باید بگویند که دراین مدت چه مجوزهایی را برای خویشان و نزدیکان خود گرفته اند.
وی همچنین خواستار ارائه گزارش تک تک اعضای شورای شهر در مورد عملکرد و کارنامه چهارساله شان شد و گفت: مردم از ما پاسخ می خواهند و باید از عملکرد ما آگاه باشند.
جدیدی در ادامه صحبت های خود با تاکید براینکه اعضای شورای شهر تهران باید به مردم گزارش دهند افزود: اعضای شورا باید به مردم بگویند که در این ۴ ساله چکار کرده اند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما نماینده مردم هستیم و باید مردم به خوبی در جریان کارها قرار بگیرند و بدانند که نمایندگان خود در شورای شهر تهران دراین 4 ساله چه کارهایی را انجام داده اند.
جدیدی که سخنانش را در واکنش به توئیت یکی از بازیگران سینما که از اعضای ورزشکار شورا انتقاد کرده بود، آغاز کرده بود اظهارداشت:‌شما که ادعا می کنید هنرمند هستی و حتی نمی توانی در سناریوهایت دو تا شاخ بز را از هم جدا کنی! چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهی و دخالت می کنی؟
وی همچنین از اظهارات رضا پهلوی در خصوص حادثه پلاسکو و اینکه آتش نشانان شهید را با عنوان «هلاکت» خطاب کرده انتقاد کرد و افزود: ما به پلید بودن نیت این افراد خودفروخته واقف هستیم.
وی همچنین با اشاره به اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد حادثه پلاسکو و ادعای رفاقتش با ملت ایران، گفت: ما با دولتی که کودک می کشد، رفاقتی نداریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.