به گزارش فارس جمشید ایرانی عضو هیئت مؤسس مجمع جوانان ایران درباره نشست اعضای این مجمع با محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان احزاب و نهاد‌های مدنی و اعضای جبهه صورت گرفت.

وی افزود: دکتر عارف در این جلسه ضمن تأیید و تأکید بر فعالیت‌های تشکیلاتی و حزبی نبود شرایط مناسب راه شکل‌گیری تحزب در شرایط موجود جامعه ایران را کارکرد فعالیت سیاسی پیرامون جبهه‌ها اعلام کردند.

عضو هیئت مؤسس مجمع جوانان ایران گفت: رییس فراکسیون امید شکل‌گیری یک جبهه واحد و اثرگذار در جبهه اصلاح‌طلبان را ستود و گفت که و این اتحاد و انسجام منجر به گام اول. پیروزی کاندیدای این جبهه در انتخابات ۹۲ و گرفتن اکثریت مجلس و تشکیل یک فراکسیون قوی به نام فراکسیون امید در مجلس بود.

ایرانی به نقل از رییس شورای سیاست‌گذاری تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید به دنبال پیروزی در گام سوم که آن «انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال ۹۶» است، باشند.

وی افزود: آقای عارف ضمن ابراز شرمندگی از عدم استفاده و فضاسازی برای جوانان تمام دغدغه خود را ایجاد بستر مناسب برای حضور و بروز جوانان دانست.

عضو هیئت مؤسس مجمع جوانان ایران اظهار کرد: در ابتدای این جلسه بهمن‌زاده نیز درباره تأثیرگذاری این مجمع در تأثیرگذاری و دیدبانی سیاسی و ضرورت تشکیل یک جنبش مجازی برای مخالفت با ایجاد فراکسیون قومیتی سخن گفت و بازتاب و نامه اعضای ۴۰ هزارنفره این کمپین را به عارف تقدیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.