به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی، در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به حوادثی چون تخریب ساختمان پلاسکو و شهادت تنی چند از فداکارترین امدادگران، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل فنی تخصصی و یک نهاد برآمده از توانمندی مهندسان فرهیخته وظیفه دارد با قاطعیت تمام بر نحوه ساخت و سازها در همه ابعاد نظارت کامل داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روند خلاف‌سازی در این استان دارای عواقب خطرناکی است و باید برای جلوگیری از ادامه کار ساختمان‌های بدون پروانه، تکلیف سخت قائل شد.

وی مقابله با تخلفات ساختمانی را در این شرایط از امور خیر دیگر نیز ارزشمندتر توصیف کرد و گفت: ساختمان‌سازی با ایمنی افراد و جان ساکنان و بهره‌برداران در ارتباط است و نمی‌توان برای اجرای قانون در این زمینه استثناء قائل شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در خانه ملت خطاب به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: شما با تخصص خود و عملکرد صحیحتان می‌توانید دست متخلفان را در هر پست و مقامی رو کنید و برای این منظور در پیشگاه خدا و در برابر جامعه مسئول و پاسخگو هستید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.