به گزارش عصر ایران، "مدونا" خواننده و ستاره مشهور موسیقی پاپ جهان روز شنبه در جمع تظاهرات صدها هزار نفری مخالفان ترامپ در شهر واشنگتن حاضر و علیه او سخنرانی کرده و به اجرای برنامه پرداخت.


او در سخنان خود ترامپ و افکار او را نه تنها تهدیدی علیه زنان بلکه تهدیدی برای تمامی مردم آمریکا و جهان دانست و گفت:" بله من عصبانی هستم ، بله من خشمگین هستم . حتی افکاری خیلی ترسناک مثل منفجر کردن کاخ سفید به سرم زده است. اما می دانم که این خشم و عصبانیت چیزی را تغییر نخواهد داد. ما نمی توانیم و نباید تسلیم نومیدی شویم."


رسانه های محافظه کار و حامی ترامپ در آمریکا از دیروز عبارت مدونا درباره " منفجر کردن کاخ سفید " را " دست گرفته " و با آب و تاب فراوان علیه این خواننده تیترهایی زده اند.

مدونا در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از هیلاری کلینتون رقیب دموکرات ترامپ حمایت کرده بود.

گفتنی است روز شنبه و همزمان با نخستین روز کاری ترامپ پس ار روز تحلیف، صدها هزار وشاید میلیون ها آمریکایی در سراسر این کشور علیه او در خیابان ها تظاهرات کردند.
تنها در واشنگتن بیش از 500 هزار شهروند معترض به دعوت جنبش های زنان برای تظاهرات به خیابان ها آمدند که در این میان بسیاری از چهره های مشهور هنری نیز در جمع تظاهرات کنندگان دیده می شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.