به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان خط حمله رئال مادرید با محوریت کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۷ فقط ۴ گل به ثمر رسانده است.

شکست رئال مادرید در دو بازی در روزهای اخیر اتفاقی نیست، ریشه این ناکامی را باید درعملکرد ضعیف خط حمله این تیم جستجو کرد.

کهکشانی ها در سال ۲۰۱۷ در مجموع ۱۵ گل به ثمر رسانده اند که سهم مهاجمان این تیم فقط ۴ گل است.

مهاجمان رئال ،شامل کریستیانو رونالدو ، کریم بنزما ،گرت بیل، موراتا و ماریانو که نیمی از ۸۸ گل زده این فصل رئال را به ثمر رسانده اند، در سال ۲۰۱۷ زهردار و گلزن نشان نداده اند.

با توجه به مصدومیت و غیبت گرت بیل ، دیگر مهاجمان رئال در ماه ژانویه کم فروغ بوده اند.

این ماه رونالدو و کریم بنزما هر یک دو گل زده اند اما موراتا موفق به گلزنی نشده است.

دو گل رونالدو یکی از روی نقطه پنالتی مقابل سویا بود و دیگری در جریان پیروزی ۵-۰ مقابل گرانادا.او در دیدار مقابل سلتاویگو در کوپا دل ری فرصت های زیادی را از دست داد و با سوت های اعتراض آمیز هواداران مواجه شد.

کریم بنزما هم اگرچه در تساوی ۳-۳ مقابل سویا گل تساوی بخش تیمش را در دقایق آخر به ثمر رساند و باعث ثبت رکورد ۴۰ بازی بدون شکست برای رئال شد اما در دیدار مقابل مالاگا هنگام تعویض از سوی گروهی از هواداران هو شد.

آخرین گل موراتا روز دهم ماه دسامبر به ثمر رسید و او از آن پس در شش بازی هیچ گلی نزده است. ماریانو ،مهاجم دومنیکینی رئال هم که به ندرت به بازی گرفته می شود در ۲۲۲ دقیقه بازی تنها ۵ گل زده است.او در دیدار مقابل سویا در کوپا دل ری نتوانست به تعداد گل های خود بیفزاید.

در حال حاضر سرخیو راموس با ۳ گل زده بهترین گلزن رئال مادرید در سال ۲۰۱۷ است،.علاوه بر این گل های او هفت امتیاز را برای سفیدپوشان مادرید به همراه داشته است.

خامس رودریگز و ایسکو هر دو در سال ۲۰۱۷ دو گل به ثمر رسانده اند در حالی که رافائل واران، مارکو آسنسیو، مارسلو و کاسمیرو هر کدام یک گل زده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.