به گزارش ایسنا، فرهاد کاظمی پس از تساوی تیمش مقابل صبا درباره بازی گفت: متاسفانه چیزی که از بازیکنان می‌خواستم در زمین پیاده نکردند. به آنها گفته بودم صبا می‌آید و با ۹ بازیکن دفاع می‌کند. به آنها گفتم که باید باحوصله باشند و از تاکتیک‌هایی که در تمرین‌ها استفاده کردند به کار ببرند اما آنها پنج درصد آن را نیز به کار نبردند.

وی ادامه داد: بازیکنانم خیلی بد کار کردند و توپ های زیادی را به حریف سپردند. خطاهای الکی زیادی داشتیم. آنها باید بدانند در چه شرایطی هستند و چه فشاری روی آنهاست تا بتوانند به خواسته شان برسند. آنهایی که راضی نبودیم را جریمه خواهیم کرد. هم جریمه انفرادی و هم جریمه تیمی و از بازیکنانی که نمی‌توانند با شرایط تیم کنار بیایند استفاده نخواهیم کرد. خدا را شکر حداقل امتیازها تقسیم شد زیرا صبا رقیب مستقیم ماست و اگر آنها سه امتیازی بازی را تصاحب می‌کردند کار ما برای ماندن در لیگ برتر سخت می شد.

کاظمی درباره داوری نیز گفت: قضاوت داور خوب بود و تصمیمات درستی گرفت فقط در دقیقه ۸۵ نزدیک بود با اشتباه کمک داور یک آفساید مشکل‌ساز شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه عدم گلزنی تیمش را به دلیل نداشتن شانس می‌داند، اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل عدم تاکتیک پذیری بازیکنان ما بود. بازیکنان ما بازیکنانی هستند که نمی‌توانند تاکتیکی کار کنند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه اگر کسی بخواهد در ماشین سازی ساز خودش را بزند از همه نظر جریمه می شود، گفت: اگر کسی حرکات خودش را ادامه دهد حتی او را روی سکو می‌گذارم و بازی‌اش نمی‌دهم. من قبلا کاکاشویلی و حبیب گردانی را به خاطر همین رفتارها جریمه کردم و الان هم به سرپرست تیم گفتم که اسم کام‌دار را بنویسد تا جریمه شود.

کاظمی درباره بازی تیم فوتبال صبای قم گفت: آنها فوتبال بسته‌ای بازی می‌کردند و ما برای مقابله با این سبک فوتبال باید تاکتیکی بازی می‌کردیم و این نکته را به بازیکنان گوشزد کردم. اگر کسی با ما فوتبالی بازی کند نمایش بهتری خواهیم داشت اما در این بازی خیلی بد بودیم. صبا آمده بود یک امتیاز بگیرد و روی ضد حملات به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه بازی انفرادی بازیکنانش سرعت تیمش را گرفته بود، اظهار کرد: تیم ما خراب است و این دلیلی ندارد. ما باید آگاهانه حمله کنیم نه اینکه احساسی حمله‌هایی داشته باشیم. اینکه بازیکن بلندقامت را به زمین بفرستم تا روی توپهای ارسال به گل برسیم تاکتیکی نیست ولی با بازی بسته‌ای که صبا ارائه داد مجبور به این کار شدیم. من از هیچ کس راضی نیستم. بازیکنی که تاکتیکی نباشد خوب نیست.

وی درباره مصاحبه‌ای که در گذشته درباره آسیایی شدن ماشین سازی بیان کرده بود، تصریح کرد: من قبلا هم گفتم باشگاه ما با این طرفدارانی که دارد و همچنین سطح فنی بازیکنان پتانسیل آسیایی شدن را در آینده دارد. من نمی‌گویم امسال اما می‌گویم در آینده. تیم ما از لحاظ تاکتیکی جوان است.

کاظمی گفت: شرایط باشگاه بسیار خوب است و مدیرعامل به فکر تیم است و بسیار خوب کار می‌کند. بازیکنان نیز کیفیت فنی بالایی دارند اما در این بازی خوب ظاهر نشدند. من الان به شما می‌گویم که دو سه هفته مانده به پایان لیگ که ما با سیاه جامگان بازی داریم جدول را مشاهده کنید، هم جایگاه ما را خواهید دید و هم جایگاه سیاه جامگان را که نیاز به امتیاز خواهد داشت. من می‌گویم شما هفته ۲۵ جدول را ببینید و به جایگاه‌مان توجه کنید و خواهید دید که ماشین‌سازی در دور برگشت یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: ما امروز خیلی بد بودیم اما در همین حال از حریف خود سرتر بودیم. حتی در دقیقه ۸۶ با یک ضربه ساده می‌توانستیم به گل برسیم. ما شانسی موقعیت ایجاد نمی‌کنیم و حملات‌مان با توجه به تاکتیک‌مان صورت می‌گیرد و آگاهانه حرکت می‌کنیم. من از محمد رحمتی که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد نسبت به بسیاری از بازیکنان اصلی‌مان راضی‌ترم. او هم خوب توپ‌گیری کرد و هم پاس‌های مناسب داد. چیزی که من از بازی تیمم می‌بینم با آنچه که شما از بازی ماشین‌سازی می‌بینید متفاوت است. دید من دید فنی است و دید شما دید رسانه‌ای. دردی که من از ماشین سازی می‌فهم با دردی که شما می‌فهمید متفاوت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.