به گزارش ایرنا به نقل از السومریه نیوز، سرلشکر ستاد نومان عبدالزوبعی فرمانده لشکر هفتم ارتش امروز از انهدام دو خودرو بمب گذاری شده در یک عملیات کاربردی در غرب استان الانبار و به هلاکت رسیدن هشت تروریست خبر داد.
از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین گفت: پنج عنصر داعشی در یک عملیات بازدارنده در شرق این استان به هلاکت رسیدند.
در همین راستا سرلشکر ستاد جاسم السعدی فرمانده پلیس استان دیالی در گفت وگو با السومریه نیوز اظهار کرد: هفت تن از کسانی که به دلیل دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار بودند، امروز در عملیات غافلگیرانه این نیروها بازداشت شدند.
همچنین واحد رسانه ای جنگ ستاد عملیات مشترک از انهدام انبار بزرگ مهمات گروه تروریستی داعش در بمباران شکل گرفته در غرب استان الانبار خبر داد.
اداره پلیس الدیوانیه مرکز استان القادسیه در جنوب عراق نیز گفت: ۴۷ گلوله خمپاره در منطقه ام عباسیات در این استان کشف و ضبط شده است.
عیسی العیساوی فرماندار شهر فلوجه در استان الانبار اعلام کرد: بازگشت اهالی منطقه الشهداء به خانه و کاشانه شان در شهر آغاز شده است.
نیروهای الحشد الشعبی نیز در جزیره حدیثه در استان الانبار حمله داعشی ها را سد کرده و ۹ تروریست را به هلاکت رسانده و بلدوزر متعلق به آنها را منهدم کردند.
ازسوی دیگر جنگنده های ائتلاف یکی از واحدهای تاکتیکی داعش در استان کرکوک را هدف قرار داده و مقر آنها و انبار مهمات شان را منهدم کردند.
ستاد عملیات مشترک شهر سامرا و یگان های السلام نیز چهار موضع داعش را هدف قرار داده و گروهی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.