به گزارش ایسنا، «شهید آب و آتش»، «به این آتش برس» و «به سوی تو» آثاری با صدای احسان خواجه‌امیری، حامد زمانی و عماد طالب‌زاده هستند که به روح شهدای آتش‌نشان تقدیم شدند. بنیامین بهادری نیز با خواندن اذان، دین خود را نسبت به این موضوع ادا کرده است.

بهادری اذان صبح را با زیر صدای پیانو، همزمان با ساعت اذان صبح به وقت رودبار منتشر کرد.

این خواننده درباره این اثر گفت: امروز به هر حال روز عزای عمومی بود و ما در شمال کشور برای یک پروژه کاری حضور داشتیم و شبانه مجبور شدیم به سمت تهران برگردیم.

او ادامه داد: تمام ایده‌پردازی انتشار این اثر در ماشین اتفاق افتاد. اذان را که از قبل ضبط شده داشتیم و احساس کردم امروز بهترین زمان برای انتشار آن می‌تواند باشد که شاید بتواند نقشی کوچک در همدردی با خانواده‌های قهرمانان پلاسکو داشته باشد. همه طراحی کاور و ریز جزییات تولیدی این اثر در ماشین انجام شد و دقیقا وقتی به رودبار رسیده بودیم، همزمان با اذان صبح، آن را منتشر کردیم.

وی اظهار کرد: لحظه عجیبی بود، چون به هر حال بزرگترین زلزله ایران در رودبار رخ داده بود و همزمانی رسیدن ما به این شهر و انتشار این اثر در اذان صبح به وقت رودبار اتفاقی بود که شاید نمی‌توانم حتی به آن فکر کنم و همه‌چیز به‌صورت ناخواسته و اتفاقی رخ داد. استقبال از این اثر هم در صفحات شخصی من جوری بود که خودمان هم هنوز تحت تاثیر آن هستیم.

بنیامین افزود: یک آن نزدیک اذان به این فکر کردم در این لحظه خانواده آتشنشانان زیر آوار مانده چه حال و و روزی دارند. ایده انتشار این اثر خیلی سریع به ذهنم آمد و قطعا تا مدت‌ها این قطعه برایم یادآور این روزهای پردرد خواهد بود. بهترین کسی که می‌شود پیش او از خدا گلایه کرد، خود خداست.

در ادامه فایل صوت و تصویری این آثار قابل مشاهده و دانلود است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.