به گزارش ایلنا، مجمع نمایندگان تهران در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، و تشکر از تلاش مجاهدانه تمامی دستگاه‌های مسئول، اعلام کرد: اعضای این مجمع از آغازین ساعات بروز حادثه باحضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، درکنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگا‌ه‌ها تاکید کرده‌اند.

در متن این بیانیه آمده:

مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه

بار دیگر ملت شریف ایران داغدار از دست رفتن و شهادت عزیزان و دلاور مردانی شد که ایثار گرانه جان خود را در راه نجات دادن همنوعان خویش از دست دادند.

مجمع نمایندگان تهران با ادای احترام به این عزیزان و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال، برای بازماندگان و خانواده‌های داغدارشان، صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از تلاش وافر و مجاهدانه عوامل وزارت کشور، استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، اعضای ستاد مدیریت بحران کشور، ستادمدیریت بحران تهران، مراکز درمانی، رسانه‌ها و سایر نیروهای مستقر در محل حادثه که با فعالیت شبانه روزی خود در حال خدمت‌رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌کند.

اعضای مجمع نمایندگان تهران از آغازین ساعات بروز حادثه باحضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، در کنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگا‌ه‌ها تاکید کرده‌اند.

لازم است به استحضار ملت بزرگوار برسانیم مجمع نمایندگان تهران با دقت و حساسیت لازم نسبت به ریشه‌یابی و علل وقوع حادثه و انجام وظایف نظارتی خود و پیگیری از دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام خواهد کرد و ازهیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد. بر این باوریم که با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف و تحت‌نظارت و مدیریت یکپارچه می‌توان از بروز حوادث مشابه و در نتیجه هدر رفتن سرمایه‌های ملی پیشگیری به‌عمل آورد. از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان بر روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مجمع نمایندگان تهران،ری شمیرانات،اسلامشهر و پردیس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.