به گزارش ایسنا، پیش از حضور اعضای گروه «سهند» روی سن، ستاد جشنواره این اجرا را به آتش‌نشانان قهرمانی تقدیم کرد که در جریان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو حضور داشتند.

هیچ بروشوری از اجرای امروز این گروه موسیقی که با اختتامیه جشنواره موسیقی فجر همراه شده بود، در دسترس نبود و یکی از حاضران در سالن این موضوع را به سرپرست گروه متذکر شد و خواست تا پیش از اجرای هر قطعه، آن را معرفی کند.

«سهند» با خوانندگی رشید وطن‌دوست، پدرام مرندیز، مهدی محقق و ثمین وطن‌دوست قطعاتی را مانند "منیم عزیز وطن"، "با تو"، "انتظار"، "تیر بلا"، "گل یخ" برگرفته از فیلم اشک‌ها و لبخندها، "نازنین مریم"، "چشم در راه"، "ساری گلین"، "سر کنم ای برگ خزان" و "ناپولیتن" را به زبان های آذری، فارسی، ایتالیایی، مکزیکی و فرانسوی اجرا کرد. چند قطعه بی‌کلام از موسیقی آمریکای لاتین نیز به اجرا گذاشته شد و استقبال مخاطبان از این اجراها، درودهایی متقابل به همان زبان‌ها بود.

رشید وطن‌دوست - سرپرست گروه سهند - پیش از آغاز این کنسرت گفت که «سهند» با حمایت علی مرادخانی - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - پا گرفته و در تمام جشنواره‌های موسیقی شرکت داشته است.

ساز غالب گروه سهند با وجود اجراهای آذری که بیشترین قطعات آواز را به خود اختصاص داده بود، گیتار بود که توسط پدرام مرندیز، مهدی محقق، ثمین وطن‌دوست و فرهاد فرازنیا نواخته شد. رومن آرزومانیان با پیانو، اصلان اسداللهی با سازهای گارمون و آکاردئون، بهروز فرمانی با کاخن و کیوان بهرامی با پرکاشن این گروه را همراهی کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.