به گزارش میزان، پیرحسین کولیوند گفت: ۵۱ مصدوم حادثه آتش سوزی ساختمان خیابان جمهوری به صورت سرپایی درمان و ۳۳ تن به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ تن از مصدومان مرخص و ۳ تن در بیمارستان بستری بودند که متاسفانه صبح امروز یکی از آتش نشان های مصدوم جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به لزوم حضور فوریت های پزشکی درمحل حادثه اظهار کرد: با توجه به دشواری عملیات و سطح آتش لازم است تیم های فوریت های پزشکی و طب اورژانس در محل حضور داشته باشند.

کولیوند ادامه داد: درحین امدادرسانی تعداد قابل توجهی از آتش نشان ها دچارکاهش سطح هوشیاری و سرگیجه شده که این افراد با کمک نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن درمان می شوند.

وی با ارائه آماری از تعداد تماس های برقرار شده و مأموریت های نیروهای آتش نشان طی یک روز تصریح کرد: در طول یک شبانه روز بیش از ۱۲ هزار درخواست از نیروهای اورژانس برای حضور در محل برقرار می شود واکنون نیروهای اورژانس در کنار فعالیت های روزانه خود به امدادرسانی در محل حادثه نیز مشغول هستند.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: بدون شک تا‌‌ آخرین دقایقی که کار امدادرسانی در محوطه ساختمان پلاسکو ادامه داشته باشد نیروهای اورژانس نیز در محل حضور خواهند داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.