به گزارش ایرنا، کوروش بهادری پنجشنبه اظهار کرد: گرد و غبار محلی، امروز و فردا در نتیجه وزش باد نسبتا شدید در مناطق جنوب، مرکز و غرب استان به وقوع می پیوندد.
وی با بیان اینکه دمای استان خوزستان تا یکشنبه آینده با کاهش تدریجی روبرو است، افزود: هفته آینده از یکشنبه عصر تا دوشنبه صبح، ورود موج ضعیف به استان باعث بارش های پراکنده، بیشتر در شمال استان می شود.
بهادری اضافه کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای استان خوزستان در مسجد سلیمان با ۴ درجه و حداقل بستان ۲۵ با درجه سانتیگراد بوده است.

*** تلویزیون های شهری برای آب و هوا
مدیرکل هواشناسی خوزستان همچنین از راه اندازی سامانه هوانما در فرودگاه اهواز خبر داد.
وی افزود: این سامانه برای رفاه حال مسافران در فرودگاه بین المللی اهواز نصب شده است و وضعیت جوی تمامی نقاط استان و کشور را اطلاع رسانی می کند.
بهادری اظهار کرد: با مساعدت استاندار خوزستان دو دستگاه تلویزیون شهری برای اطلاع رسانی وضعیت جوی به شهروندان خریداری شده که تا یک ماه آینده در اهواز نصب می شوند.
وی با بیان اینکه در حال دریافت مجوز از شهرداری برای نصب این تلویزیون ها هستیم افزود: چهار نقطه در اهواز برای نصب این تلویزیون های شهری پیش بینی شده است که در گام نخست دو دستگاه از آنها در میدان فرودگاه و میدان دانشگاه شهید چمران نصب می شود.
بهادری اظهار امیدواری کرد: این طرح در سایر نقاط اهواز و سایر شهرستان ها ادامه یابد.
وی در پایان سخنانش گفت:اداره کل هواشناسی استان خوزستان برای برای نصب سامانه هوانما در سایر نقاط اعم از پایانه های شهری و استانداری آمادگی دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.