به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: شروع نیم‌فصل دوم با سایپاست. آنها بازی خوبی را مقابل ماشین‌سازی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که تیم قوی‌تری شدند. آنها توانستند بازی دو هیچ باخته را با تساوی سه بر سه عوض کنند. طبیعی است که این تیم تقویت شده و بازیکنان جدید به آنها کمک کردند.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده توسط سایپا افزود: خلعتبری، لک و احتمالا پورقاز به این تیم پیوسته‌اند که همین سه بازیکن حدود ۳۰ درصد قدرت سایپا را افزایش می‌دهند. معتقدم بازی نخست سخت‌ترین بازی است بخصوص اینکه تیمتان در مسیر قهرمانی باشد. می‌دانیم که بازی آسانی نداریم و برای پیروزی کار مشکلی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیم خودش در شروع نیم‌فصل دوم گفت: امید عالیشاه و احمد نوراللهی از جمع بازیکنان‌مان جدا شده‌اند. محمد آرام‌طبع در آستانه جدایی است و همینطور دو بازیکن تیم ما که در رقابت برای حضور در ترکیب حضور نداشتند به نام‌های محمد رحمتی و شهاب زاهدی تیم را ترک کردند. با این حال خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی به نام‌های سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان را به خدمت گرفته‌ایم. کارت بازی آنها صادر شده و فردا برای حضور در ترکیب ۱۱ نفره تلاش می‌کنند. فقط رامین رضاییان را در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت چرا که او هنوز از ناحیه کمر احساس درد می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.