به گزارش ایسنا « فیصل الفایز »رئیس مجلس سنای اردن با رسال پیام کتبی خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، همدردی خود را به مجلس شورای اسلامی و ملت ایران اعلام کرد .

به گزارش سفارت ایران در اردن ،امیر حسن بن طلال ولیعهد سابق و عموی پادشاه اردن نیز ضمن تماس تلفنی با سفیر کشورمان در امان و ارسال پیام مکتوب برای ریاست جمهوری اسلامی ایران مراتب تسلیت و همدردی خود را بدین منظور به دولت، ملت و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز کرد.

«حازم خطیب» مدیرکل تشریفات وزارت خارجه اردن هم با حضور در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سوی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه و امور اتباع کشور اردن هاشمی و اعضای وزارت متبوع، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دولت و ملت ایران به ویژه وزارت امور خارجه ایران تسلیت گفت و دفتر یادبود را امضاء کرد.

به گزارش ایسنا ،ملک عبدالله دوم پادشاه کشور اردن هاشمی نیز در روز دوشنبه طی پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و با دولت و ملت ایران اسلامی ابراز همدردی کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.