حسین قدوسی در گفت‌ و‌ گو با سایت باشگاه نفت تهران اظهار داشت: متاسفانه احکام انضباطی دیدار نفت تهران و سپاهان همچون سایر دیدارها در رسانه‌ها منتشر شد و باشگاه نفت دیر، احکام را از فدراسیون فوتبال دریافت کرد. متاسفانه نمی‌دانیم احکام چرا به جای اینکه به باشگاه‌ها فرستاده شده و همزمان در رسانه‌ها منتشر شود، ابتدا در رسانه‌ها منتشر شده و بعد از تاخیر چند روزه در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد. احکام دیدار نفت و سپاهان سیزدهم دی ماه صادر شده ولی برای باشگاه نفت ارسال نشده بود.


او ادامه داد: در پی همین اتفاق، شهریاری سرپرست باشگاه نفت نماینده خود را به فدراسیون فوتبال فرستاد و پس از پیگیری‌های فراوان توانستیم حکم محرومیت علی دایی و احکام بازی نفت و سپاهان را دریافت کنیم. ما صبح دوشنبه این احکام را دریافت کردیم و اقدامات برای ارسال دفاعیه و درخواست تجدید نظر انجام و صبح امروز نیز متن نامه درخواست تجدید نظر توسط مدیریت باشگاه ارسال شد. وقتی احکام را نداریم و نمی‌دانیم بر اساس چه ماده و چه جزئیاتی حکم صادر شده و متن دقیق حکم چیست، با عطف به کدام نامه و بر اساس کدام مستندات دفاعیه و درخواست واخواهی را صادر کنیم؟!

قدوسی تصریح کرد: اینکه چرا حکم دیدار نفت و سپاهان 24 ساعت قبل از بازی نفت با استقلال، برای باشگاه نفت ارسال می‌شود، خود نشان‌دهنده خیلی چیزهاست. با این وجود باشگاه نفت منتظر فکس فدراسیون نماند و آقای شهریاری با پیگیری‌های فراوان خود توانست حکم این بازی را در صبح دوشنبه دریافت کند و دفاعیه باشگاه نفت و درخواست واخواهی نیز صبح امروز ارسال شد. این در حالی است که احکام انضباطی این بازی حدود نیم ساعت پیش برای باشگاه نفت ارسال شد و این در نوع خود جالب است. قطعا آقای حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون هم اطلاع ندارند که فدراسیون دیر حکم را برای ما ارسال کرده است و گرنه چنین حرفی نمی‌زدند.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: حکم محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی منصفانه نبود. آقای دایی تاکید کرد قصد بیرون کشیدن تیم را نداشته و شواهد و مستندات بسیاری نیز در این رابطه دارد اما متاسفانه بدون تحقیق و دعوت ایشان، حکم صادر شد و ما امیدواریم آقای حسن‌زاده ریاست محترم کمیته انضباطی و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج شرایطی را فراهم نمایند که کمیته انضباطی شنونده ادعاها و توضیحات آقای دایی باشند.

وی گفت: آقای دایی به سخندان، کمک داور مسابقه اعلام کرده که قصد بیرون کشیدن تیم را نداشته، آقای سخندان کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان از آقای دایی سوال کرده و آقای دایی گفته بود که قصد بیرون کشیدن تیم را نداشته است و این بهترین مدرک و مستند در این رابطه است. امیدواریم شرایطی فراهم شود که آقای دایی بتواند نظرات و دیدگاه‌های خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد و پس از آن در مورد محرومیت وی تصمیم نهایی گرفته شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.