به گزارش خبرآنلاین؛ کریس رونالدو ستاره محبوب رئال مادرید و فوتبال دنیا، توانست بهترین بازیکن دنیا شود و گوی سبقت را از لیونل مسی برباید. در قالب یک عکس نظر، هواداران درباره انتخاب رونالدو بحث کردند که بار دیگر بحث بین هواداران او و مسی بالا گرفت. یکی از هواداران نوشت: «من فکر می کنم این جایزه رو به خاطر اون حرکتی که موقع گل زدن هم تیمی اش تو رئال انجام داد بهش دادن.موقع گل زدن هم تیمی اش دستشو بلند کرد به طرف کمک داور که آفساید بوده...» این انتقاد با واکنش سریع طرفداران رونالدو همراه شد. یکی دیگر از هوادارن که طرفدار مسی بود، در این باره نوشت: «به هیچ عنوان حقش نبود تو هر زمینه ای مسی امسال بهتر کار کرده بود. بیشترین گل، بیشترین پاس گل، بیشترین دریبل و....اگه ملاک بردن جام اروپا با پرتغاله که تو بازی فینال تعویض شد و نقشی نداشت. بازی های قبلشم جز هت تریک جلوی تیم نه چندان مطرحی مثل مجارستان کار خاصی نکرد اما مسی یه تنه تیمشو جلوی تیمای مطرح آمریکای جنوبی تا فینال پیش برد اما تو فینال بدشانسی آوردن واقعا نمیدونم این خبرنگارا انصافشون کجاست.»
یکی از هوداران رونالدو در پاسخ نوشت: «چندبار رونالدو هم تو لیگ و هم در لیگ قهرمانان آقای گل شده بود ولی چون جامی نگرفته بود مسی بهترین شد. الان هم تو لیگ قهرمانان آقای گل شده هم قهرمان شده و هم قهرمان جام ملت های اروپا شده. بازیکنی با این عناوین حقش نیست بهترین بازیکن دنیا شه؟؟» هوادار دیگری هم اینگونه پاسخ داد: « فصل قبل دقیقا برعکس آمار شما بود اما مسی جام داشت رونالدو نداشت.اون موقع چرا صداتون در نیومد؟»
هواداری هم نوشت: «من طرفدار مسی ام ولی امسال انصافا توپ طلا حق رونالدو بود.» یکی دیگر از هواداران مسی هم چنین نظری داشت: «من طرفدار مسی ام ولی سوای بعضی اخلاق منفیش، سختکوشی رونالدو قابل تقدیره و امسال هم حقش بود اول شه. رقابت این دو هم فوتبال رو زیباتر کرده و هم باعث ارتقاء خودشون شده.»
یکی ازهواداران رونالدو در تعریف این بازیکن نوشت: «اراده و پشتکار این ابر مرد بی نظیره... به معنی واقعی بی نظیره.... 7 دوست داشتنی.» اما هواداری رونالدو را شومن خطاب کرد و نوشت: «بی کلاس. بی اخلاق. بی جنبه. محبوب رسانه های دم دستی چون او یک شو من واقعی و پول ساز برای آنهاست.» و این بحث ها ادامه داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.