به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل مور که احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را از طریق نواحی کمتر مورد توجه و در زمانی که او شانس کمی داشت، مطرح کرده بود، قصد دارد در مراسم تحلیف که ماه ژانویه برگزار می‌شود شرکت کند و به دیگران برای برپایی اعتراض کمک کند، اما او این مساله را رد نمی‌کند که احتمال دارد که وی کلا سوگند نخورد.

وی گفته است: اگر این اتفاق ناخوشایند رخ دهد که قرار باشد او ۲۰ ژانویه سوگند یاد کند، من هم آنجا خواهم بود تا در اعتراض مردمی و بدون خشونت شرکت کنم و در مراسم سوگند خوردن مردی که فقط با رای کالج الکترال انتخاب شد نه مردم، کمک کنم. من خودم به عنوان یک شهروند فردی (چون نمی‌خواهم فعالیت‌هایم را اکنون فاش کنم) در این مراسم حضور خواهم داشت.

این مستندساز با ارسال ایمیل به هالیوود ریپورتر این مطالب را اعلام کرد.

مور به تازگی در شبکه کابلی نیز حاضر شد و به ارایه توضیحات خود برای اعتراض به موفقیت ترامپ پرداخت و خواستار ایجاد اخلال در مراسم تحلیف او شد که قرار است ۲۰ ژانویه در واشنگتن برگزار شود.

این فیلمساز تازه یک ماه است که از اکران آخرین فیلمش «ترامپ لند» فارغ شده است.

این در حالی است که دیروز جمعه کمیته مراسم تحلیف پرزیدنت ترامپ جزییاتی درباره این مراسم را اعلام کرد که شامل یک رژه استقبال، سلام ویژه و ارایه مراسم نظامی با تم مختص ترامپ یعنی «دوباره آمریکا را بزرگ کنیم!» بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.