به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد؛ سید حسن نصرالله -- دبیر کل حزب الله لبنان -- امروز ساعت ۱۰ به وقت تهران درباره موضوعات مهمی سخنرانی خواهد کرد.

بر این اساس،سخنرانی امروز سید حسن نصرالله دارای بازتاب های داخلی و منطقه ای است و هر یک از این طرف ها منتظر محتوای سخنرانی وی هستند چرا که این سخنان دارای موضع گیری های مهم و ارائه راهکارهایی است که می توان از آن برای حل بحران ها استفاده کرد.

سید حسن نصرالله فقط در مواقع ضروری حاضر به ایراد سخنرانی می شود و سخنرانی تلویزیونی امروز وی نیز در این چارچوب قرار دارد.

منابع آگاه به العهد گفتند موضوعات داخلی در لبنان بیشترین بخش سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان را شامل می شود به ویژه آنکه فتنه های سیاسی و رسانه ای به حد بی سابقه ای رسیده است و برخی از طرف ها با به راه انداختن این فتنه به دنبال اختلاف افکنی میان نیروهای جریان هشت مارس هستند و این مسئله را القاء می کنند که دیگر هیچ رابطه ائتلافی میان حزب الله و جریان ملی آزاد وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به بحران سیاسی کنونی در لبنان از بعد به تاخیر افتادن تشکیل دولت جدید خواهد پرداخت و راه حل خود را برای تشکیل کابینه مطرح خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.