سینا عشوری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص عیادتی که مدیرعامل تراکتورسازی از او داشته است، اظهار داشت: باید از محبت سردار آجورلو و همراهانش تشکر کنم و خوشحالم که آنها مرا از یاد نبرده‌اند. امیدوارم اگر در سال آینده برای تراکتورسازی بازی کردم، بتوانم این غیبت را جبران کرده و هواداران را خوشحال کنم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است قرارداد او برای فصل آینده تمدید شود یا خیر، تأکید کرد: آقای آجورلو از قبل در این خصوص با من صحبت کرده بود. او چند روز پیش هم گفت که قرار است قراردادی تنظیم شود و من آن را امضا کنم.

وی با اشاره به تساوی تراکتورسازی مقابل پدیده و از دست دادن صدرنشینی در لیگ برتر گفت: تراکتورسازی متأسفانه در این بازی از فرصت‌های گلزنی استفاده نکرد و از طرفی باد هم در جریان بازی تأثیر منفی داشت. با این حال من معتقدم از دست دادن صدرنشینی مهم نیست و در این هفته مدام جای تیم‌ها در جدول عوض می‌شود. صدرنشینی فقط در هفته آخر مهم است و برای قهرمانی هم اصلی‌ترین رقیب ما پرسپولیس است.

عشوری در واکنش به حرف‌های امیر قلعه‌نویی که گفته است برخی از بازیکنان تراکتورسازی خودخواهانه بازی کردند، تصریح کرد: به هر حال امیرخان نفر اول تیم است و حرف‌های او درست است. او به خوبی روی تیمش اشراف دارد و حرفی نمی‌زند که واقعیت نداشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.