به گزارش تسنیم، علی گنج‌کریمی، با اشاره به زلزله ۴.۷ ریشتری در مرکز شهر زرند کرمان اظهار داشت: خوشبختانه این زمین لرزه تلفات فوتی ناشی از فرو ریختن آوار نداشته است.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی هلال احمر هم اکنون در منطقه حضور دارند گفت: تاکنون ۱۰ نفر به بیمارستان مراجعه کردند که ۶ نفر از آنها به صورت سرپایی معالجه و ترخیص شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر شرایط زندگی در شهرستان زرند کاملا عادی است افزود: براثر زلزله ترک‌های مویی بر روی بعضی از دیوارها به وجود آمده که نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه پس لرزه‌هایی نیز بعد از زلزله اصلی امشب به وقوع پیوسته است خاطر‌نشان کرد: هم جمعیت هلال احمر استان و هم شهرستان زرند در حال آماده‌باش هستند و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

گنج‌گریمی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان زرند در حال آماده‌سازی چند سالن برای اسکان موقت مردم است گفت: اکنون در محل ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان زرند بسیار شلوغ است و مردم از ما چادر می‌خواهند که امکان واگذاری نداریم.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اصناف تعدادی چادر به آنها واگذار شده که مردم می‌توانند برای خرید به آنها مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.