به گزارش تسنیم، زین‌الدین زیدان از میان ۳۰ نامزد کسب توپ طلای فرانس فوتبال که در هفته اسامی آنها اعلام شد، کریستیانو رونالدو را شایسته‌ترین گزینه برای کسب این جایزه دانست.

سرمربی کهکشانی‌ها در تمجید از مهاجم ۳۱ ساله‌اش که فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۱۶ را تجربه کرد، گفت: اگر به اتفاقاتی که فصل گذشته رخ داد و آنچه رونالدو در آن فصل کسب کرد نگاه کنید، متوجه تحسین‌برانگیز بودن کارهایی که او انجام داده است، می‌شوید. چیزهایی که او فصل گذشته به دست آورد، نه فقط از حیث انفرادی بلکه از نظر تیمی و در رده ملی هم عالی بودند.

زیزو افزود: موفقیت‌های رونالدو حاصل سختکوشی‌هایش بوده است، اما او می‌داند که هم‌تیمی‌هایش هم سخت تلاش کرده‌اند. قبلاً هم از من پرسیدید که چه کسی شایسته کسب توپ طلاست و من گفتم که معلوم است، این جایزه حق رونالدوست.

رئال فرداشب (شنبه) از ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران میهمان آلاوس است. زیدان درباره این بازی به خبرنگاران گفت: می‌دانیم که اگر می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم باید کاملاً روی کارمان تمرکز داشته باشیم و این همان کاری بوده است که تا الان به ما برای کسب نتایج خوب کمک کرده است. حق نداریم فکر کنیم که بازی آسانی در پیش داریم. فکر می‌کنم که هفته پیش برای ما هفته خوبی بود، اما هیچ دو مسابقه‌ای مانند یکدیگر نیستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.