به گزارش تسنیم، نادر دست‌نشان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود ولی برای ما تلخ به پایان رسید. فرصت گلزنی در پایان بازی داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم و همان برای پرسپولیس گل شد.

وی افزود: اصلا خط دفاع ما آشفته نبود و پرسپولیس بود که آشفته بود. گلی که خوردیم به صورت دروازه‌بان ما برخورد کرد و قسمت بود که گل شود. آن توپی که به تیر دروازه برخورد کرد، غیرعادی بود. پرسپولیس که در همه بازی‌ها موقعیت خلق می‌کند، امروز ندیدیم. اگر فکر می‌کنید ما آشفته بودیم، عذرخواهی می‌کنم.

دست‌نشان تصریح کرد: اولین ویژگی که می‌تواند تیم را آشفته کند، مسائل روحی و روانی است. بازیکنان ما اعتماد به نفس خودشان را آخر بازی از دست دادند. از طرفی داور خطای هند انصاری بازیکن حریف را ندید و نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه دیدیم اما نیمه دوم تنها سه دقیقه. حسین بغلانی به بیمارستان انتقال داده شد و داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: فغانی داور بزرگی است و کوچکترین اشتباه برای او جایز نیست. تکل روی زمین باشد، اخطار دارد، ولی روی هوا اخراج دارد. تکل بازیکن پرسپولیس اخراج داشت.

وی درباره نیامدنش در نشست خبری قبل از بازی گفت: روز گذشته با همه ترافیکی که بود خودم را رساندم و به مدیر رسانه‌ای تیمم گفتم ۱۰ دقیقه دیگر می‌رسم ولی خبرنگاران تحریم کردند. من از آبادان آمدم تا در کنفرانس شرکت کنم. عذرخواهی می‌کنم که دیر کردم، ولی راننده ما خلاف کرد تا زودتر من را برساند. انتظار نداشتم کنفرانس من تحریم شود. اینها از نظر روحی و روانی روی کار من تاثیر می‌گذارد. خبرنگاران اشتباه من را با اشتباه پاسخ دادند.

دست‌نشان درباره تعویض‌هایش اظهار داشت: تعویض سوم من اجباری بود. بازیکنی نداشتم که به زمین بفرستم، اما مجبور شدم این کار را انجام دهم. بغلانی از مدافعان خوب ما بود که مصدوم شد و تعویض ما تغییر کرد.

وی در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس از وقت‌تلف کردن بازیکنان نفت آبادان ناراحت بودند، گفت: اگر نظرتان این است که وقت تلف شده است، حرفی ندارم. یکی از عیب‌های نفت این است که مربی‌اش به وقت تلف کردن فکر نکرده و نمی‌کند. اگر به این کار اعتقاد داشتیم می‌توانستیم مقابل پیکان و پدیده این کار را می‌کردیم. بروید رختکن تیم ما را ببینید که بازیکن ما زیر سرم است. فکر نمی‌کنم هواداران پرسپولیس بی‌انصافی کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.