به گزارش خبرآنلاین، فیلم «بادیگارد» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی­‌کیا با بازی پرویز پرستویی و مریلا زارعی بعد از اتمام اکران عمومی‌اش در سینماهای ایران و کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، آلمان، امارات و استرالیا به شبکه نمایش خانگی پیوست.

هجدهمین فیلم سینمایی حاتمی‌کیا، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده دو سیمرغ شد. پرستویی بعد از ۱۰ سال و برای ششمین بار جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفت و دست خالی برنگشت و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره سی و چهارم شد.

حاتمی‌کیا «بادیگارد» را سال ۱۳۹۴ ساخت. فیلمی که شکل‌گیری ایده اولیه‌اش به ۱۴ سال قبل برمی‌گردد. او از نیمه اردیبهشت سال ۹۳ و با برگزاری جلسات روخوانی فیلمنامه به طور هم زمان بازنویسی فیلمنامه را هم شروع کرد و سرانجام بعد از پایان مراحل پیش تولید «بادیگارد» را به جشنواره فیلم فجر رساند. «بادیگارد» بعد از هفت هفته اکران و فروش نزدیک به ۷ میلیارد تومان در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌­های سال، گیشه را ترک کرد.

موضوع فیلم درباره محافظی به نام حیدر ذبیحی (پرویز پرستویی) است که از شخصیت‌های سیاسی نظام محافظت می‌کند. او در جریان فیلم با شک و تردیدهایش و انتخاب بین ماندن و نماندن در شغل حفاظت درگیر است.

«بادیگارد» در بین آثار حاتمی‌کیا بیش از همه با «آژانس شیشه‌ای» مقایسه می‌شود و یکی را از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های جشنواره سال گذشته بود.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، کیمیا حسینی، شیلا خداداد از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.