به گزارش ایسنا، اختلافات کی روش و عابدینی صدر اخبار ورزشی را در روز جمعه هفتم آبان به خود اختصاص داده است. و هنوز هم شاهد اظهار نظر های کی روش هستیم.

تاج: هیچ صحبتی با عابدینی نداشتم/ کدام عقل سلیم به کی‌روش اولتیماتوم می‌دهد؟

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر حفظ آرامش فوتبال ملی اظهار کرد که کارلوس کی روش از حمایت کامل مجموعه فدراسیون برخوردار است.

کی‌روش: ١٢ ساعت در فدراسیون بودم، عابدینی نیامد/ او شهامت ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که تا حدود ساعت یک بامداد در انتظار حضور امیر عابدینی در فدراسیون فوتبال بود پس از آن حاضر به ترک این فدراسیون شد گفت: من بیش از ١٢ ساعت در اینجا حضور داشتم اما آقای عابدینی با نیامدن به فدراسیون نشان دادند بی‌شهامت هستند

تکرار مجادلات بی‌نتیجه/ عابدینی، "اسدی دوم" می‌شود؟

پس از ماه‌ها آرامش، بار دیگر آتش توپخانه سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران شروع به آتش‌باری کرده است، این بار در مواجهه با امیر عابدینی. آیا این چالش، این بار ختم به خیر خواهد شد؟

علیرضا حیدری: برای حضور موثر در کشتی منتظر صندلی خالی‌ام

دارنده شش مدال کشتی جهان و المپیک گفت: تا زمانی که صندلی خالی در فدراسیون کشتی برایم نباشد، احساس می‌کنم حضور من در آنجا الزامی نیست.

جوانان فوتبال ایران زیر ذره‌بین استعدادیاب‌های لیورپول و منچسترسیتی

استعدادیاب‌های تیم‌های بزرگ دنیا نظیر لیورپول و منچسترسیتی در بحرین عملکرد ستاره‌های این جام از جمله بازیکنان ایران را زیر نظر گرفتند.

"پرسپولیس" راه را گم کرده است

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کسب نتایج خوب در لیگ، این روزها با دست خود درگیر حاشیه شده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه دانسته یا نادانسته بیش از همه در آن مقصر است.

داورزنی: تا ۲۰۲۰ در والیبال می‌مانم

رییس فدراسیون والیبال گفت: تا المپیک ۲۰۲۰ در فدراسیون والیبال ماندگارم و برای والیبال برنامه زیادی دارم. او هم‌چنین تاکید کرد که با حاشیه‌های بازی خاتم اردکان یزد و شهرداری عمران ساری برخورد خواهد شد.

لیپی: شانس ایران و کره برای صعود به جام‌جهانی زیاد است

مارچلو لیپی کار ایران و کره برای رسیدن به جام جهانی خیلی راحت تر از بقیه است و شانس آنها بیشتر است ولی ما بدون شانس نیستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.