به گزارش مهر علی یوسف زاده دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به مدت سه روز متوالی است که راهداران در محورهای مواصلاتی استان در آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف محورهای مواصلاتی استان با اولویت‌بندی بازگشایی شده است، اضافه کرد: در روز اول محورهای اصلی، در روز دوم محورهای فرعی و در روز سوم جاده‌های روستایی بازگشایی شد.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به دلیل بارش برف، ۵۰ روستا ارتباط خود با جاده‌های اصلی را از دست داده بودند که به همت ۴۱۰ نفر نیروی راهدار عملیات برف‌روبی انجام شد.

یوسف زاده تأکید کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان در جریان است و هیچ منطقه‌ای جهت برف‌روبی باقی نمانده است.

وی متذکر شد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تجهیز زودهنگام ۱۲ راهدارخانه را انجام داده است تا در صورت بارش مجدد برف بتوان نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها اقدام کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: در طول سه روز اخیر راهداران ایثارگرانه نسبت به بازگشایی جاده‌ها اقدام کردند بطوریکه حتی به منازل خود مراجعه نداشته و به صورت شبانه‌روز در جاده‌ها بودند.

یوسف زاده از آمادگی راهداران و راهدارخانه‌های استان برای بارش‌های آتی برف در محورهای مواصلاتی خبر داد و تأکید کرد: تلاش نیروهای راهدار ارائه خدمت به هنگام برای مردم است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.