به گزارش تسنیم از اردبیل٬ علی دشتی ظهر امروز در بازدید از راههای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: به محض آغاز بارش برف بازگشایی راههای روستای و مواصلاتی در اردبیل انجام شده که با تلاش ماموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل٬ هم‌اکنون تمام راههای روستای شهرستان اردبیل و سرعین بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل امروز به طور همه‌جانبه در راستای بازگشایی راههای روستای تلاش خود را انجام داده‌اند٬ افزود: هم‌اکنون هیچ راهی در استان اردبیل و سرعین مسدود نیست و امکان تردد در جادهه‌ای مواصلاتی و مه‌گیر روستایی اردبیل وجود دارد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: دیروز در اثر بارش شدید برف بیشتر راه‌های روستاهای اردبیل و سرعین مسدود شده بود که دیشب برخی از راههای این روستاها بازگشایی شد و امروز وبه طور کامل تمام راههای روستایی شهرستان اردبیل و سرعین بازگشایی شده است.

دشتی از نمک‌پاشی و برف‌روبی جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر به محض بارش برف در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی توسط ماموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد که تلاش این قشر قابل تقدیر و قدردانی است.

وی از همکاری فرمانداری اردبیل٬ مسئولان راهدای و حمل نقل جاده‌ای استان در رابطه با بازگشایی راه‌های روستایی و برون‌شهری کمال تشکر و قدردانی را کرد و اظهار کرد: هم‌اکنون اکیپ راهداری شهرستان اردبیل در جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی در جاده‌ها هستند و انتظار می‌ رود روز به روز بر فعالیت راهداران اردبیلی برای خدمات‌رسانی به رانندگان در جاده‌ها افزوده شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.