به گزارش تسنیم ، تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی امروز در حالی از ساعت ۱۴:۴۵ در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار حواشی در پی دارد:

محسن بنگر که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دیدار تراکتورسازی را همراهی کند از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار می‌پردازد.

در اوایل مسابقه درگیری بین کرار جاسم و محمدرضا خلعتبری رخ داد که این قائله با میانجی‌گری مهدی کیانی ختم به خیر شد. سپس هواداران به تشویق کاپیتان تراکتورسازی پرداختند.

امیر قلعه‌نویی که به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این دیدار کنار زمین باشد از جایگاه ویژه به تماشای دربی تبریز می‌پردازد.

سعید آقایی پس صحنه‌ای دچار مصدومیت شد که به نظر می‌رسید مصدومیت او شدید باشد حتی سعید آقایی درخواست تعویض نیز کرد اما پس از مداوا به زمین برگشت.

همه هواداران حاضر در استادیوم هوادار تراکتورسازی هستند آنان حتی برای لحظاتی کوتاهی علیه تیم گسترش فولاد نیز شعار دادند.

محمد امین درویشی و یوسف سیدی به دستور فراز کمالوند از دقیقه ۲۵ بازی به پشت دروازه تیم گسترش فولاد رفته و به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند.

در نبود امیر قلعه‌نویی، میگوئل تکسیرا دستیار پرتغالی او در کنار زمین کار هدایت تیم تراکتورسازی را انجام می‌دهد.

جمشید نظمی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در استادیوم حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

هواداران تیم تراکتورسازی در واکنش به بازی نسبتا خشن بازیکنان تیم گسترش فولاد علیه سرمربی این تیم شعار دادند و او را "فراز ضد فوتبال" خطاب کردند.

پس از اینکه تیم گسترش فولاد گل نخست را دریافت کرد عده اندکی از هواداران این تیم شعار "عیبی یوخ" سر دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.