به گزارش خبرآنلاین ، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها طی امروز (پنجشنبه) و فردا (جمعه) در بوستان کوهستان شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حسین شیروانی خاطرنشان کرد: برای این رقابت ها، از قوی ترین مردان ۱۰ استان کشور از جمله البرز، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان و کردستان دعوت شده است.

وی یادآور شد: این استان ها در واقع دارای بیشترین مردان قوی و صاحب عنوان کشور هستند و پیش بینی می شود رقابت در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

شیروانی با بیان اینکه مسابقه قوی ترین مردان ایران در هشت آیتم برگزار می شود، افزود: امروز مرحله مقدماتی این مسابقه در ۲ آیتم انجام می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه خاطرنشان کرد: صبح فردا (جمعه) نیز مرحله نیمه نهایی در سه آیتم و بعد از ظهر این روز نیز مرحله فینال بازهم در سه آیتم برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسابقه قوی ترین مردان ایران قرار بود پنجشنبه و جمعه هفته قبل (۲۹ و ۳۰ مهر) برگزار شود که به دلیل همزمانی با مسابقات پرورش اندام جام الماس خلیج فارس به این هفته موکول شد.

شیروانی در پایان و با بیان اینکه فرامرز خودنگاه مسوول کمیته قوی ترین مردان ایران مهمان ویژه مراسم افتتاحیه خواهد بود، اظهار کرد: از استان کرمانشاه نیز یک تیم پنج نفری در مسابقه قوی ترین مردان ایران حضور خواهند داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.