به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله حسین نوری همدانی روز پنجشنبه دردیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور، انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی بر شمرد و افزود: ایستادگی در برابر نفوذ و تحمیل بیگانگان، توجه به قدرت مردم و ظرفیت های داخلی و احیاء فرهنگ جهاد و شهادت مهمترین اصول تضمین کننده حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی هم چنین مهمترین تهدید امروز جهان اسلام را رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و یکی از شاخصه های انقلابی بودن را مخالفت و تداوم مبارزه همه جانبه با سلطه گری و ظلم این رژیم دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کشور در ابعاد امنیتی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: در سایه امنیت کم نظیری که با برنامه ریزی و تلاش موثر دستگاه های ذیربط در کشور حاکم است، زمینه توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف فراهم می باشد.

علی شمخانی با قدردانی ازرویکرد روشنگرانه و انقلابی آیت الله نوری همدانی که موجب قوت قلب و بهره مندی مستمر نیروهای انقلابی در کشور است افزود: کنگره عظیم اربعین فرصتی بی بدیل برای جلب توجه همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان به سوی یزیدیان زمان یعنی غاصبان قدس شریف و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.