به گزارش تسنیم، کلینت ایستوود، پیرمرد وطن پرست آمریکایی، این روزها در حال آماده کردن مقدمات فیلم جدیدش است. برادران وارنر که اخیرا حقوق ساخت فیلم از روی کتاب «احتمالات غیر ممکن» را خریده اند قصد دارند آن را برای کارگردانی به کلینت ایستوود بسپارند. این کتاب که نوشته مشترک جسیکا بیوکنن و آنتونی فلاکو است، روایت گر وقایعی است که سال ۲۰۱۲ بر سر جسیکا بیوکنن آمده است. بیوکنن که یک فعال خیریه است که سال ۲۰۱۲ توسط دزدان دریایی سومالی گروگان گرفته شد و در نهایت توسط نیروی دریایی آمریکا نجات پیدا کرد.

برایان هلگلند فیلمنامه نویس «محرمانه لس آنجلس»، «رابین هود» و «افسانه» که سابقه همکاری با ایستوود را در فیلم «رودخانه میستیک» دارد کار بر روی فیلمنامه این اثر جدید را آغاز کرده است و گفته می شود گرگ سیلورمن و جولیا اسپیرو تهیه کنندگان پروژه خواهند بود. گفته می‌شود آنجلینا جولی و تام هنکس ستاره های این فیلم خواهند بود. این دو به ترتیب با فیلم‌های «بچه عوضی» و «سالی» سابقه همکاری با ایستوود را داشته‌اند.

این فیلم که مثل دیگر ساخته های ایستوود یک اثر استراتژیک و وطن پرستانه خواهد بود، روایت گر سفر جسیکا بیوکنن به سومالی برای کمک به کودکان این کشور است که با گروگان گیری ۹۳ روزه اش همراه می شود. تا این که نیروهای دریایی آمریکا دزدان دریایی را می کشند و او را نجات می دهند. به نظر می رسد ایستوود که عاشق قهرمانان مردمی و بر خواسته از دل جامعه آمریکا است، سوژه ایده آلی برای فیلم بعدیش پس از «تک تیر انداز آمریکایی» و «سالی» پیدا کرده است.

پیش بینی می شود در صورت ادامه روند ساخت فیلم با همین سرعت، جسیکا بیوکنن سال بعد بتواند ورژن سینمایی داستانش را روی پرده نقره ای ببیند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.