به گزارش خبرآنلاین، در کنار لپ‌تاپ جدید سرفیس بوک آی سون، دسکتاپ لمسی ۲۸ اینچی سرفیس استودیو رونمایی شد که برای ادیتورهای عکس و فیلم محشر است و از همه جالب‌تر ابزاری به نام Surface Dial بود که همگان را به وجد آورد.


سرفیس دایال، درواقع در کنار موس و قلم دیجیتال به هنرمندان دیجیتال برای خلق آثارشان کمک می‌کند و با اسکرول کردن آن روی صفحه لمسی سرفیس استودیو، خیلی از کارهای موس و قلم را به‌تنهایی انجام می‌دهد.

همه این ابزار در کنار مایکروسافت هولولنز که در مبحث واقعیت مجازی بسیار پیشرفته است با استفاده از سرویس‌های کلود مبتنی بر هوش مصنوعی/ AI مایکروسافت را در جایگاه یک کمپانی بسیار نوآورانه قرار داده است که هرروز محصولات بیشتری را تولید و عرضه می‌کند.

اما از آن‌سو اپل که همیشه طلیعه‌دار فناوری بوده و آی پاد، آیفون؛ تبلت و خیلی چیزهای دیگر را خلق کرده، این روزها رکورد کمترین فروش را از سال 2001 بدین سو تجربه می‌کند و ابداعات آن مانند قبل چشم‌نواز نیست!

به همین خاطر زمزمه‌ای از سوی کاربران این روزها بیشتر شنیده می‌شود که اپل ابداع و نوآوری خود را در برابر رقبا ازدست‌داده و مایکروسافت نوآورتر از اپل شده است!

امشب قرار است اپل سری جدید لپ تاپ‌های خود را رونمایی کند و باید منتظر شد و دید چه چیزی عرضه می‌شود که قابلیت رقابت با بزرگانی چون مایکروسافت و ... را داشته باشد!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.