به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، ارتش سوریه در عملیاتی ویژه ده‌ها تانکر متعلق به تروریست‌های داعش را در منطقه "باب" در حومه شرقی حلب هدف قرار داد. علاوه بر منهدم شدن این تانکرها، شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین تروریست های جیش الفتح را در حومه غربی و جنوبی حلب هدف قرار داد.

جنگنده های ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در منطقه راشیدن یک، چهار و پنج، ابوشیلم، قبتان الجبل و خان طومار در حومه غربی و جنوبی حلب هدف قرار دادند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

در حمص نیز ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای هوایی مراکز تجمع، مواضع و خطوط ارتباطی تروریست های داعش و احرار الشام را در حومه شرقی و شمالی حمص هدف قرار دادند.

ارتش سوریه همچنین با تروریست هایی که قصد نفوذ به روستایی در ۱۸ کیلومتری شمال شرق حمص داشتند، درگیر شده و تمامی عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه همچنین در حملات توپخانه‌ای خود مراکز تجمع تروریست ها را در منطقه رستن هدف قرار داد که شماری از عناصر از تروریستی از جمله "شوقی ایوب" مسئول اتاق عملیات تروریست های حمص به هلاکت رسیدند.

فیصل عوض، یکی از سرکرده های گروه تروریستی احرار الشام به همراه تمامی عناصر خود در روستای عین حسین در نزدیکی تلبیسه در حومه شمالی حمص به دست ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.