به گزارش ایسنا، مراسم نکوداشت منصور پورحیدری، پیشکسوت استقلال که این روزها در بستر بیماری است، در رستورانی حوالی بیمارستان ایرانمهر که محل بستری‌ شدن پورحیدری است، برگزار شد.

پیش از آغاز این مراسم کاظم اولیایی، بانی این مراسم به عیادت پورحیدری رفت و با او صحبت‌های کوتاهی را داشت. محور صحبت‌های این دو بیشتر گپ‌وگفتی دوستانه بود و مدیرعامل سابق استقلال تلاش می‌کرد تا با شوخی و خنده پورحیدری را سر ذوق بیاورد.

منصور پورحیدری در این مراسم غایب بود. پزشکان بیمارستان ایرانمهر حضور پورحیدری در این مراسم را به صلاح او ندانستند و به همین دلیل تنها همسر و پسر پورحیدری در این مراسم حاضر بودند.

در حالی که گفته می‌شد مهمانان این مراسم اعضای تیم ۱۹۹۰ استقلال هستند که با این تیم قهرمان آسیا شدند اما بسیاری از چهره‌های حاضر در این مهمانی متعلق به دهه‌های قبل و یا دهه بعد از قهرمانی استقلال در آسیا بودند.

غیبت برخی از چهره‌های تیم ۱۹۹۰ استقلالی‌ها در این مراسم جالب توجه بود. از جمله این افراد می‌توان به جواد زرینچه، صادق ورمزیار و پرویز مظلومی که مربی آن تیم بود، اشاره کرد.

گفتنی است از مسئولان تیم فعلی استقلال کسی در این مراسم حاضر نبود.

کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال در ابتدای این مراسم صحبت‌هایی داشت و از حسن غفوری‌فرد خواست تا مقدمات نشان لیاقت ملی برای منصور پورحیدری را فراهم کند که این درخواست با موافقت ضمنی غفوری‌فرد همراه شد.

حاضران در این مراسم با یکدیگر برخورد گرمی داشتند. از حاضران سرشناس در این محفل می‌توان به حسن غفوری‌فرد، محمد آقامحمدی، مهدی اربابی، علی جباری، مجید نامجومطلق، حسین تراب‌پور، جعفر مختاری‌فر، مهدی فنونی‌زاده، هادی طباطبایی، سیروس دین‌محمدی، ولی‌الله صالح‌نیا، ‌ کامران منزوی، علی نظری جویباری و ... اشاره کرد.

بانیان این مراسم در تلاش هستند جهت بزرگداشت منصور پورحیدری از تیم پیشکسوتان بارسلونا جهت حضور در ایران برای بازی با پیشکسوتان استقلال دعوت به عمل آوردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.