به گزارش مهر، سیدعلی میرباقری عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با محوریت استقبال مردمی از هیئت دولت، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز که در نیمه دوم آبانماه انجام می شود، اظهار کرد: تلاش می شود با فراهم کردن بستری مناسب، در فضایی معقول و منطقی برنامه ریزی ها انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در آینده ای نزدیک تمامی اقشار جامعه در استان البرز میزبان دولت یازدهم خواهند بود، افزود: امید است در این سفر با استقبال پرشور و با نشاط مردم روبه رو شویم.

رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به استان البرز با اشاره به اینکه باور و اعتقاد عمومی نسبت به توانمندی های دولت، می تواند دولت را از آسیب های آینده نجات دهد، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم زمانی روی کار آمد که نظام الگویی کشور به شدت در معرض آسیب قرار گرفته بود.

میرباقری با تاکید بر اینکه دولت یازدهم روش اعتدال و تعامل در جامعه را پیش گرفت، گفت: در عمر دولت یازدهم گروه های سیاسی اتحاد بیشتری پیدا کردند.

به گفته رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به استان البرز برای استقبال از هیئت دولت ستادی با ۱۹ کمیته تشکیل شده است.

میرباقری به شناسایی و ارائه مشکلاتی که استان البرز با آنها دست به گریبان است، اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت برای رفع مشکلات بهترین تصمیمات را اتخاذ کند.

وی به تنوع قومیتی در استان البرز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این آخرین سفر استانی هیئت دولت است، گفت: این سفر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است به همین منظور حضور مردم نیز با اهمیت خواهد بود.

رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به استان البرز گفت: در این سفر یک روزه ممکن است شخص رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه ای در شهرستان ساوجبلاغ شرکت کند و وزرا، نمایندگان و معاونان وی در دیگر شهرستان های استان البرز حضور پیدا کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.