به گزارش ایرنا ، سید علی میرباقری شامگاه روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در قالب کمیته کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری ایران و کاروان تدبیر و امید به استان البرز که در سالن قلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، گفت: فعالان اهل رسانه در ایجاد نشاط و روحیه مشارکت جویی و مشارکت پذیری نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت برخاسته از اراده مردم است به همین دلیل مردم ایران پشتوانه محکم نظام و حمایت از دولت ها را در کشور همیشه سرافراز ایران تشکیل می دهند.
وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید نیز با اراده مردم شکل گرفت تا در یک تیم تخصصی از سرمایه اجتماعی در کشور دفاع کند و باورها و اعتماد عمومی را نسبت به توانمندی دولت در تلاش برای رفع چالش ها را با نگاهی تعادلی در بین گروهای مختلف سیاسی و با مشارکت خود مردم بوجود آورد.
وی با اشاره به اینکه دولت با شعار سیاسی اعتدال روی کار آمده است، خاطرنشان شد: با تلاش دولت زمینه اتحاد گروه های مختلف سیاسی در کشور هموارتر شد.
مسئول ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید استان البرز گفت: تلاش دولت برای ایجاد امنیت و اسایش مردم در کشور به رغم مشکلات فراوانی که در آغاز کارش با آن روبرو بود، ستودنی است.
میرباقری در ادامه به آخرین سفر رئیس جمهوری ایران در نیمه دوم آبان ماه به استان البرز پرداخت و افزود: ستاد استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در استانداری با مشارکت همه دستگاههای اجرایی برنامه ریزی خاص خودشان را دارند و ما بعنوان ستاد مردمی، استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود را می دانیم.
وی بیان کرد: در استقبال پرشور و خود جوش مردم فهیم البرز که نمایندگان همه مردم از چهار گوشه ایران اسلامی در این استان هستند نیازمند مشارکت همه جانبه خبرنگاران در رسانه های مختلف است.
مسئول ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید استان البرز یادآور شد: هر فردی که دل در گروه نظام ، انقلاب و دولت دارد باید در حرکت خودجوش استقبال از رئیس جمهوری ایران که دومین شخصیت تصمیم گیر و تاثیرگذار در کشور است، به میدان بیاید زیرا در استقبال از ریاست جمهوری نگاه سیاسی و جناحی معنایی ندارد.
میرباقری ادامه داد: ما در ستاد مردمی و فعالان رسانه ها در البرز به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی باید به گونه ای عمل کنیم که در این فرصت کوتاه بار دیگر خدمات دولت در 3.5 سال گذشته از جمله در ایجاد زیرساخت های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گردشگری به مردم فهیم استان گزارش شود.
در این نشست مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری نیز گفت: برای استقبالی شایسته و پرشور از کاروان دولت تدبیر و امید در استان البرز ۲۰ کمیته فعال شده است که رسانه های فعال در استان عضو کمیته اطلاع رسانی هستند.
علی طاهری خلوص بیان کرد: دولت خدمات ارزنده و دستاوردهای قابل تحسینی در حوزه داخلی کشور و برون مرزی داشته است .
وی با اشاره به عملکرد خوب دولت در البرز در بخش های مختلف خاطرنشان شد: رسالت اصحاب رسانه در آخرین سفر ریاست جمهوری می تواند در انعکاس اخباری از خدمات دولت و استقبال خودجوش مردم در کشور موجی از شور، نشاط و امید را بوجود آورد.
طاهری گفت: برای رسانه ها از سوی ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید استان البرز احکامی صادر شده است که این مهم نشان از نقش مهم و تاثیر گذار رسانه ها در جامعه دارد.
عضو شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت در کشور نیز گفت: هدف از تشکیل ستاد مردمی استقیال از کاروان تدبیر و امید در استان البرز شکل گیری موج مشارکت خودجوش مردم البرز در سفر ریاست جمهوری کشور به ایران کوچک است.
عیسی قبادی گفت: اعتماد عمومی به دولت مهمترین سرمایه دولت تدبیر و امید در ایران اسلامی است زیرا در 3.5 سال گذشته بستر مناسب را برای ایجاد رشد و توسعه کشور و همچنین امنیت و همدلی بوجود آورد.
وی تاکید کرد: انتظار می رود اهالی رسانه که رسالت خطیری در جامعه بر عهده دارند در راستای حضور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید و همچنین انعکاس خدمات دولت به ویژه در استان البرز تلاش کنند.
در این نشست خبرنگاران احکام عضو یت در کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید استان البرز را دریافت کردند و عکس یادگاری نیز گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.