زینب عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت برادرش اظهار کرد: سطح هوشیاری احمد هنوز مانند گذشته بین ۱۰ و ۱۱ است و بالا نرفته، اما از نظر ضربان قلب، تنفس، ریه، کبد، کلیه و ... مشکلی ندارد.

او از مشکل گوارشی که چندی قبل برای احمد عزیزی ایجاد شده بود، یاد کرد و ادامه داد: این مشکل نیز بعد از یک دوران شش ماهه درمان، کامل مداوا شد.

وی تنها مشکل کنونی برادرش را تغییر شکل پاهای او دانست و گفت: متاسفانه پای برادرم خشک شده و تغییر شکل پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل باید پای احمد فیزیوتراپی شود، عنوان کرد: توان تامین مالی فیزیوتراپی را نداریم و فیزیوتراپی هم که در بیمارستان انجام می‌شود به دلیل کمبود نیروها، زمان کمی دارد.

خواهر این شاعر انقلابی با بیان اینکه مشکل تنگی تراشه برادرم همچنان پابرجاست است، یادآوری کرد: تا سطح هوشیاری‌اش بالا نرود نمی‌توان برای این مشکل کاری انجام داد.

عزیزی افزود: علاقمند بودم که بتوانم احمد را روی ویلچر بنشانم که فعلا برای نشستن او هم نمی‌توان حداقل در داخل کشور کاری انجام داد، به علاوه اخیرا مشکل تغییر پای او نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه زمستان امسال ۹ سال می‌شود که احمد عزیزی به دلیل ضایعه مغزی ناشی از بالارفتن فشار خون در بیمارستان امام رضا(ع) بستری است، اظهار کرد: هزینه‌ نگهداری احمد بسیار زیاد است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته گاهی کمک‌های مقطعی می‌شود که جوابگوی نیازها نیست.

عزیزی منبع تامین مالی هزینه‌های برادرش را از حقوق مستمری وی دانست که ماهیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: این در حالیست که هزینه‌های احمد در ماه بین ۳.۵ تا چهار میلیون تومان متغییر است و به قیمت گوشت، مرغ، آبمیوه، دارو و ... بستگی دارد.

احمد عزیزی پانزدهم اسفند سال ۸۶ به دلیل ضایعه مغزی ناشی از فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد و هنوز سطح هوشیاری وی به میزان نرمال بازنگشته است.

از آثار این شاعر اهل بیت می‌توان به کفش‌های مکاشفه، شرجی آواز، خوابنامه و باغ تناسخ، ترجمه زخم، باران پروانه، رودخانه رویا، ناودان الماس، ترانه‌های ایلیایی، غزالستان، ملکوت تکلم و سیل گل سرخ اشاره کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.